Comisia Europeana majoreaza cu 20% bugetul pentru promovarea produselor agricole europene
Data publicarii: 10-11-2016 | EconomieComisia Europeana a adoptat strategia de promovare a produselor agricole europene in 2017 care dispune de un buget de 133 milioane de euro, in crestere fata de 111 milioane de euro in 2016, informeaza un comunicat de presa.
Fondurile vor fi alocate pentru promovarea promovarea produselor agricole europene atât în interiorul cât și în afara Uniunii Europene precum și pentru găsirea de noi piețe și a sprijini consumul de produse UE peste hotare.
"Extinderea programelor noastre de promovare în 2017 este importantă deoarece va ajuta la stimularea creșterii și creării de noi locuri de muncă în sectorul agricol și alimentar. La nivelul UE, estimăm că o creștere cu un miliard de euro a exporturilor susține aproximativ 14.000 de locuri de muncă", a declarat comisarul european pentru Agricultură, Phil Hogan.
Executivul comunitar precizează că un apel pentru depunere de propuneri pentru a beneficia de bugetul de promovare pe 2017 va fi lansat cel mai târziu în luna ianuarie 2017. Organizațiile interesate pot depune cereri pentru campaniile lor, care de obicei se întind pe o perioadă de trei ani, și care vor fi cofinanțate de CE în proporție de 70% — 85%.
Pe lângă majorarea cu aproape 20%, de la 111 milioane până la 133 milioane de euro, bugetul pentru promovarea produselor agricole europene în 2017 include și alte modificări precum o sumă suplimentară de 9,5 milioane de euro pentru acțiunile de promovare care vor fi gestionate direct de Comisia Europeană, 63 milioane de euro pentru programele simple de promovare pe piețele din țările terțe precum și alocarea a 15 milioane de euro pentru programele de promovare destinate să crească gradul de conștientizare al agriculturii sustenabile și rolului jucat de agricultură în combaterea încălzirii climei.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale