BMW vrea sa vanda 100.000 de automobile electrice in 2017
Data publicarii: 14-11-2016 | EconomieGrupul german Bayerische Motoren Werke AG (BMW) vrea sa-si majoreze anul viitor vanzarile de vehicule electrice cu doua treimi, la 100.000 de unitati, in urma diversificarii modelelor de baterii pentru acest tip de vehicule, a afirmat directorul general Harald Krueger, intr-un interviu acordat publicatiei Sueddeutsche Zeitung, transmite Reuters.
Anul acesta, BMW se așteaptă la o majorare a livrărilor de automobile electrice și hibride la aproximativ 60.000 de unități, a explicat Krueger, adăugând că din 2013 vânzările BMW pe acest segment s-au ridicat la aproximativ 100.000 de vehicule.
"Mobilitatea electrică va veni, dar cererea nu este deosebit de ridicată", susține șeful producătorului de automobile de lux.
Pentru a stimula vânzările, BMW va extinde anul acesta raza de acțiune a bateriei pentru modelul de oraș i3 cu 50%. În 2015, BMW a vândut 25.000 de modele electrice i3. Grupul german a anunțat recent o creștere solidă a vânzărilor de vehicule electrice în primele opt luni din acest an, la 34.664 unități, depășind astfel livrările totale pe acest segment înregistrate anul trecut.
Procentajul de automobile electrice și hibride din totalul vânzărilor va crește la 15 — 25% până în 2025, a afirmat directorul general al BMW.
Obiectivul Guvernului de la Berlin este ca în anul 2020 un milion de automobile electrice să ruleze pe drumurile din Germania. De asemenea, în ceea ce îi privește pe producătorii auto germani, BMW, Mercedes și Volkswagen produc deja automobile electrice, iar Audi și Porsche au planuri referitoare la producția unor astfel de automobile.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online