Bloomberg: Apple a renuntat la dezvoltarea de routere wireless
Data publicarii: 21-11-2016 | EconomieGrupul informatic american Apple si-a desfiintat divizia de routere, o noua decizie in strategia companiei de a se concentra pe produsele de larg consum care genereaza cea mai mare parte din veniturile sale, au declarat, luni, pentru Bloomberg, mai multe surse din apropierea acestui dosar.
Routerele wireless sunt puncte de acces care conectează, fără fir, laptopurile, telefoanele și alte dispozitive la Internet.
Potrivit surselor, care au dorit să-și păstreze anonimatul, în ultimul an, Apple a început să-și reducă echipa de routere wireless, inginerii fiind transferați la grupurile care se ocupă de dezvoltarea altor produse, inclusiv unul care se ocupă de proiectul Apple TV.
Apple nu a mai lansat o nouă generație de rutere din 2013. Decizia de a dezmembra echipa indică faptul că Apple nu va mai lansa noi versiuni ale ruterelor sale. Un purtător de cuvânt de la Apple a refuzat să comenteze referitor la planurile companiei.
În prezent, Apple vinde trei routere wireless — AirPort Express, AirPort Extreme și AirPort Time — care costă 99, 199 și 299 de dolari, dar reprezintă o mică parte din veniturile Apple, iar în bilanțurile trimestriale ale companiei sunt incluse în categoria "alte produse", alături de Apple Watch și Apple TV. În anul fiscal 2016, această categorie a generat vânzări de 11,1 miliarde de dolari, aproximativ 5% din vânzările totale ale grupului.
Decizia celor de la Apple de a renunța la dezvoltarea de routere wireless ar putea fi o veste bună pentru alți producători, precum D-Link Corp., Netgear Inc. sau Belkin International Inc. De asemenea, la începutul acestui an, Apple a încetat să mai producă propriile sale monitoare externe, iar în luna octombrie a introdus o nouă strategie prin care, în parteneriat cu grupul sud-coreean LG Electronics Inc, vinde ecrane de mare rezoluție pentru utilizatorii profesioniști.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial