Mihai Daraban (CCIR): Pavilionul central al Romexpo va deveni o sala polivalenta cu 15.000 de locuri
Data publicarii: 23-11-2016 | EconomiePavilionul central al Romexpo va deveni un centru multifunctional, o sala polivalenta cu 15.000 de locuri, vestiare, sali de conferinte si loje, in urma semnarii unui protocol de colaborare cu Primaria Generala a Capitalei, a anuntat miercuri, presedintele Camerei de Comert si Industrie a Romaniei (CCIR), Mihai Daraban.
"Pentru prima dată există o discuție directă și o deschidere spre colaborare a Primăriei Generale a Capitalei vizavi de Romexpo și de CCIR. Uitându-mă în istorie, nu am văzut o relație apropiată între Primăria Generală și noi, cu toate conducerile care au existat după revoluție. Am hotărât această întâlnire pentru că sunt anumite obiective din cadrul centrului expozițional pe care Romexpo și CCIR, singure, luate ca atare nu le pot îndeplini din motive strict financiare", a spus Mihai Daraban.
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) și Primăria Municipiului București au semnat, miercuri, un Protocolul de colaborare în vederea atragerii de investiții pentru exploatarea Pavilionului A (cupola) din cadrul Romexpo.
Conform documentului, Primăria Generală ar urma să finanțeze cu aproximativ 30 de milioane de euro lucrările pentru reamenajarea pavilionului central ca sală polivalentă, cu 15.000 de locuri, vestiare, săli de conferințe, loje, astfel încât aceasta să fie acreditată la nivel european.
"Cupola este o emblemă a Bucureștiului. Ea va rămâne așa cum este la exterior, cu o reconfigurare majoră la interior. În această sală polivalentă se va putea organiza absolut orice, mai puțin rugby și fotbal. Lucrările pentru reamenajarea sălii vor dura aproximativ un an, urmând ca de la 1 septembrie 2017 cea mai mare parte a activității expoziționale din Cupolă să fie preluată de noua hală", a spus Daraban.
Acesta a precizat că în ceea ce privește activitatea de târguri și expoziții, Romexpo va fi în continuare cel mai important jucător din România, iar în septembrie va fi dată în circuitul expozițional o nouă hală. În schimb, pentru alte acțiuni conexe, utile Bucureștiului, Daraban consideră că Romexpo este "oarecum"depășită.
Președintele CCIR a precizat că activitatea expozițională nu va fi întreruptă, deoarece până în luna mai 2017 se vor finaliza studiile de fezabilitate, iar lucrările vor începe pe perioada verii anului viitor.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online