Publicitatea pe social media o va devansa pe cea din presa scrisa pana in 2020 - Zenith
Data publicarii: 05-12-2016 | EconomieCheltuielile globale cu publicitatea pe social media le vor depasi pe cele din presa scrisa pana in 2020, estimeaza agentia de publicitate Zenith Optimedia, filiala a grupului francez Publicis, intr-un studiu intitulat "Advertising Expenditure Forecasts", publicat luni, relateaza Reuters.
Potrivit Zenith, cheltuielile cu publicitatea pe rețelele sociale înregistrează o creștere de 20% pe an și în 2019 vor ajunge la 50,2 miliarde de dolari, comparativ cu 50,7 miliarde de dolari pentru presa scrisă. În 2020 însă, publicitatea pe social media o va devansa "lejer" pe cea din presa scrisă. În plus, publicitatea pe platforme precum Facebook și Twitter va reprezenta 20% din totalul cheltuielilor cu publicitatea pe Internet în anul 2019, față de 16% în prezent.
"Social media și video online sunt motoarele care susțin o creștere continuă a cheltuielilor mondiale cu publicitatea, în pofida amenințărilor politice la adresa economiei", susține Jonathan Barnard, director de prognoze la Zenith.
Pe asamblu, Zenith prognozează o creștere de 4,4% a cheltuielilor mondiale cu publicitatea în 2017, un ritm similar cu cel din 2016. Potrivit agenției, este vorba de o performanță frumoasă având în vedere că în 2016 o serie de evenimente importante precum Jocurile Olimpice, Referendumul din Marea Britanie cu privire la ieșirea din Uniunea Europeană și alegerile prezidențiale din SUA au dus la creșterea pieței de advertising în acest an.
Publicitatea video online cunoaște o creștere rapidă, de 18% pe an, și ar urma să ajungă la un total global de 35,4 miliarde de dolari în 2019, mai mult decât publicitatea la radio dar mult în urma publicității pe televizor.
Dezvoltarea rapidă a platformelor de social media pe dispozitivele mobile, viteza crescută de conectare la Internet și tehnologiile mai sofisticare au modificat modul în care consumatorul se informează. În replică, industria media a fost afectată de evoluțiile din industria de advertising, firmele redirecționând bugetele de publicitate dinspre sursele tradiționale de genul presă scrisă spre siteuri web.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial