Majoritatea bucurestenilor isi cumpara haine din mall-ul cel mai apropiat de locuinta (studiu)
Data publicarii: 07-12-2016 | EconomieMajoritatea bucurestenilor isi cumpara haine din mall-ul cel mai apropiat de locuinta din comoditate, doi din cinci mergand acolo de cateva ori pe luna, potrivit unui studiu remis, miercuri, AGERPRES.
"Orice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial, deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului își cumpără haine de aici. Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievați au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuință. Numărul mare de magazine — 30% și unicitatea brandurilor — 24% completează topul criteriilor de selecție. Aproape jumătate — 42% dintre respondenți — se duc la mall, de câteva ori pe lună, pentru a-și achiziționa produse vestimentare, iar 28% o dată pe lună", se arată în studiul MKOR Consulting.
În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din București fac acest lucru și pentru a lua masa — 29% sau, pur și simplu, pentru o plimbare — 18%.
"Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievați. Când se află în fața raftului, cei mai mulți clienți (73%) cer informații direct de la personalul din magazin", menționează sursa citată.
Studiul a fost realizat în luna noiembrie în rândul clienților din cinci mall-uri reprezentative din București. Au fost intervievate 398 de persoane prin metoda field research.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare