Majoritatea bucurestenilor isi cumpara haine din mall-ul cel mai apropiat de locuinta (studiu)
Data publicarii: 07-12-2016 | EconomieMajoritatea bucurestenilor isi cumpara haine din mall-ul cel mai apropiat de locuinta din comoditate, doi din cinci mergand acolo de cateva ori pe luna, potrivit unui studiu remis, miercuri, AGERPRES.
"Orice brand vestimentar trebuie să ia în calcul amplasarea unui magazin într-un mall sau într-un centru comercial, deoarece 96% dintre persoanele intervievate în cadrul studiului își cumpără haine de aici. Românii se dovedesc a fi extrem de comozi astfel că proximitatea este principalul factor în alegerea unui mall. 43% dintre intervievați au declarat că merg la cel mai apropiat mall de locuință. Numărul mare de magazine — 30% și unicitatea brandurilor — 24% completează topul criteriilor de selecție. Aproape jumătate — 42% dintre respondenți — se duc la mall, de câteva ori pe lună, pentru a-și achiziționa produse vestimentare, iar 28% o dată pe lună", se arată în studiul MKOR Consulting.
În afara hainelor, românii care frecventează mall-urile din București fac acest lucru și pentru a lua masa — 29% sau, pur și simplu, pentru o plimbare — 18%.
"Documentarea prealabilă privind produsele sau magazinele de interes dintr-un mall se realizează cu ajutorul Google de către peste 60% dintre cei intervievați. Când se află în fața raftului, cei mai mulți clienți (73%) cer informații direct de la personalul din magazin", menționează sursa citată.
Studiul a fost realizat în luna noiembrie în rândul clienților din cinci mall-uri reprezentative din București. Au fost intervievate 398 de persoane prin metoda field research.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial