Mercedes si-a majorat avansul fata de BMW si ar putea deveni in 2016 lider pe piata automobilelor de lux
Data publicarii: 12-12-2016 | EconomieMercedes-Benz si-a majorat avansul fata de rivala BMW in primele 11 luni din acest an, gratie unor noi modele precum SUV-urile GLC si GLA, care aduc Mercedes mai aproape de obiectivul sau strategic de a recastiga pozitia de cel mai mare producator de automobile de lux, pentru prima oara in ultimul deceniu, transmite Reuters.
Sursa foto: www.mercedes-benz.ie
În perioada ianuarie — noiembrie 2016, Mercedes-Benz, divizia de automobile de lux a grupului german Daimler, a vândut pe plan global 1.893.619 vehicule, în timp ce BMW a livrat 1.824.490 de unități.
În noiembrie, vânzările brandului BMW au urcat cu 5,9%, la 177.740 vehicule, față de un avans de 12,7% al Mercedes-Benz, la 182.602 unități.
În 2015, BMW a fost pentru al treilea an consecutiv cel mai mare producător de automobile de lux, cu 1,91 milioane de vehicule, în timp ce Mercedes a vândut 1,87 milioane de mașini în 2015. Pe locul trei s-a clasat Audi, divizia de automobile de lux a grupului german Volkswagen, care a livrat anul trecut 1,80 milioane de vehicule.
Dieter Zetsche, directorul general al Daimler, declara săptămâna trecută că Mercedes-Benz va deveni cel mai mare și cel mai profitabil brand de automobile de lux.
"Vom îndeplini acest obiectiv anul acesta, cu patru ani mai devreme decât ne-am propus", a afirmat Zetsche, referindu-se la obiectivul brandului de a deveni lider pe piața automobilelor de lux în 2020.
Dacă acest lucru se va realiza în 2016, ar fi pentru prima dată după 2005 când Mercedes revine în fruntea producătorilor de automobile de lux.
Șeful grupului german se așteaptă ca, anul acesta, Mercedes să livreze peste două milioane de vehicule, depășind rivalele BMW și Audi.
În replică, BMW a minimalizat importanța pierderii poziției de lider pe piața automobilelor de lux, subliniind că atenția sa este îndreptată spre maximizarea profitului și finanțarea investițiilor în noi tehnologii.
"Profitabilitatea rămâne principala noastră preocupare", a declarat directorul de vânzări de la BMW, Ian Robertson.
În 2013, Daimler a inaugurat oficial, la Sebeș, în România, unitatea de producție pentru montaj cutii de viteză automate pentru autoturismele de lux Mercedes-Benz.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial