Asociatia Litoral - Delta Dunarii a lansat noul clip de promovare a statiunii Mamaia
Data publicarii: 14-12-2016 | EconomieAsociatia Litoral - Delta Dunarii (ALDD) a lansat clipul noului film de promovare Mamaia 2017, acesta putand fi vizionat pe pagina de Facebook a asociatiei.
Potrivit unui comunicat al ALDD, remis, miercuri, AGERPRES, filmul va fi lansat în februarie 2017 la Târgul de Turism al României.
'Acesta este finanțat din bugetul ce provine din taxa de promovare a stațiunii Mamaia — Sat Vacanță și va fi folosit pentru promovarea stațiunii la târgurile interne și externe la care vom participa, precum și la evenimentele pe care le vom organiza sau la care vom fi parteneri. De asemenea, filmul va fi preluat și promovat pe site-urile proprii de către hotelieri, agenții de turism, ambasadele României în străinătate etc. Horia Tecău, primul Ambasador al stațiunii Mamaia, va fi cel care va spune în acest film 'Welcome to Mamaia!'', se spune în comunicat.
Potrivit președintelui Asociației, echipa de filmare a surprins cele mai frumoase evenimente ale verii care a trecut.
"Am lansat acum un teaser al noului film de promovare Mamaia 2017, pe care îl pregătim de lansare la Târgul de Turism al României. Am vrut să vedem impactul, comentariile, impresiile publicului larg și pe cele ale specialiștilor. Suntem mândri și emoționați să înregistrăm un record de vizualizări și redistribuiri, care ne arată că teaser-ul este fantastic de bine primit și apreciat. Echipa de filmare a surprins cele mai frumoase evenimente ale verii care a trecut, imagini de la principalele atracții turistice din Constanța și Mamaia, plajele extinse, promenada, hoteluri frumoase și faimoasele cluburi de noapte, parcul de distracții și tot ce are Mamaia mai bun de oferit", a arătat Corina Martin.
Clipul de promovare al filmului oficial poate fi urmărit pe Facebook.
Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării este o structură tripartită, care include autorități locale, asociații patronale, companii reprezentând inițiative private și ONG-uri.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI