Petrescu: Micii antreprenori ar putea primi 50.000 de lei, din mai, pentru crearea indentitatii vizuale
Data publicarii: 21-03-2017 | EconomieMicii antreprenori ar putea primi 50.000 de lei, din luna mai, pentru crearea indentitatii vizuale si a participa la targuri internationale, a declarat, marti, ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Alexandru Petrescu, la o conferinta dedicata problemelor cu care se confrunta producatorii romani.
"Programul de internaționalizare este un program pe care l-am găsit în minister și permite aplicantului să obțină până la 50.000 de lei pentru crearea indentității vizuale, participarea la târguri internaționale. Face parte din demersul de a încuraja micii antreprenori. Va începe din luna mai. Lucrăm la partea logistică să îl putem face implementabil. Este un program la care am ținut foarte mult și ajută mediul de afaceri, combinat cu un alt program pentru microindustrializare, unde aplicanții pot beneficia de granturi pentru a fi investite în echipamente. Dacă cele două converg, vom avea un nivel de productivitate mai ridicat. Trebuie convergent aduse mai multe elemente. Vorbim și despre zona educației, unde trebuie să creștem nivelul de pregătire al angajaților", a spus Petrescu, la conferința "Falia dintre economia românească și România productivă: Politicile necesare să o acoperim".
În opinia acestuia, România trebuie să se întoarcă în zona învățământului vocațional.
"Am rămas, așa, cu o lozincă și trebuie să privim lucrurile drept în ceea ce privește educația României. Eu cred că a fost foarte bună, dar între timp trebuie să recunoaștem că s-a deteriorat. Trebuie să îmbunătățim nivelul educației, iar, pe de altă parte, trebuie să apelăm la alte metode, la învățământul vocațional. Trebuie să ne întoarcem în zona învățământului vocațional. Știu că au fost câteva inițiative cu succes pornite", a afirmat ministrul pentru Mediul de Afaceri.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial