ANAF: Spatiul Privat Virtual, indisponibil pana marti la pranz
Data publicarii: 29-05-2017 | EconomieServiciul Spatiul Privat Virtual va fi disponibil si pentru persoanele juridice din 1 iunie, iar de luni pana marti la ora 12:00, acesta nu va functiona, informeaza ANAF.
"Din 1 iunie serviciul Spațiul Privat Virtual este disponibil atât pentru persoanele fizice, direct sau prin împuternicit cât și persoanelor juridice sau entităților fără personalitate juridică prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin împuternicit. În Monitorul Oficial al României nr. 368/17.05.2017 a fost publicat O.M.F.P. nr. 660/2017 privind aprobarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanță între MFP/organul fiscal central și persoanele fizice, persoanele juridice și alte entități fără personalitate juridică. Acest act normativ intră în vigoare la 1 iunie 2017", se arată în document.
Potrivit acestuia, serviciile de comunicare electronică, respectiv, Comunicarea prin "Spațiul privat virtual" și Comunicarea prin serviciul "Buletinul informativ" sunt gratuite și disponibile 24 de ore din 24.
Prin Spațiul Privat Virtual contribuabilii au acces la informații precum declarații fiscale întocmite de persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică, potrivit legii, cereri adresate de persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică Ministerului Finanțelor Publice/Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru obținerea unor informații sau documente în legătură cu situația fiscală personală, cum ar fi: cerere de informații despre contribuțiile de asigurări sociale declarate de angajatori, cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală, cerere de eliberare a cazierului fiscal, cerere de eliberare a unei adeverințe de venit, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislației fiscale, cereri de audiență, sesizări, petiții, reclamații, solicitări privind informațiile publice și altele asemenea.
De asemenea, mai pot fi vizualizate acte administrative fiscale, acte de executare și alte acte emise de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală în executarea legii, cum ar fi decizii de impunere, notificări, somații și altele asemenea, documente sau acte emise de Ministerul Finanțelor Publice/Agenția Națională de Administrare Fiscală la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entități fără personalitate juridică, precum certificatul de atestare fiscală, adeverința de venit și altele asemenea și altele.
"Pentru o lansare a serviciului pentru persoanele juridice în condiții optime precizăm că în perioada 29 mai, ora 9:00, până în 30 mai, ora 12:00 Spațiul Privat Virtual se va afla în proces de mentenanță", informează ANAF.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București