Tesla a livrat primele 30 de automobile electrice Model 3 angajatilor companiei
Data publicarii: 31-07-2017 | EconomieTesla, cel mai mare producator auto in termeni de capitalizare bursiera, a livrat primilor 30 de clienti - toti angajati ai Tesla - cel mai nou model, sedanul Model 3, destinat sa devina un automobil electric accesibil publicului larg, transmit AP, Bloomberg Reuters.
Model 3 va avea o autonomie de până la 220 mile (350 de kilometri) la o singură încărcare și un preț de pornire de 35.000 de dolari, mai puțin de jumătate față de precedentele modele.
Compania americană a precizat că a primit deja 500.000 de precomenzi pentru Model 3, care ar urma să transforme brandul de lux în unul adresat publicului larg, interesat de conservarea mediului și folosirea automobilelor electrice.
"Scopul nostru nu a fost niciodată producerea de mașini scumpe. Am vrut să facem mașini pe care oricine să le poată cumpăra. Dacă încerci să faci ceva diferit pe plan global, trebuie să faci mașini pe care oamenii să și le poată permite", a afirmat fondatorul și directorul general al Tesla, Elon Musk.
Acesta se așteaptă la șase luni foarte dificile până la consolidarea producției Model 3. Musk vrea să fie produse lunar 20.000 de automobile Model 3 până în decembrie, la fabrica din Fremont (California), iar obiectivul companiei îl reprezintă producerea a 500.000 de mașini electrice în 2018 și apoi un milion în 2020.
Vineri, la Bursa de la New York, acțiunile Tesla au urcat cu 0,86%, la 337,33 dolari. Titlurile Tesla au urcat anul acesta cu 54%, ceea ce duce capitalizarea bursieră a producătorului de automobile electrice la peste 50 miliarde de dolari, devansând principalii producători auto din SUA, General Motors și Ford Motor.
Model 3 se va confrunta pe piața din SUA cu o concurență puternică din partea Audi, BMW, Lexus și Mercedes.
Anul trecut, producția totală a Tesla a fost de 84.000 de mașini, toate din gama premium. Obiectivul companiei îl reprezintă producerea a 500.000 de modele în 2018 și aproximativ un milion până în 2020.
În primul semestru din acest an, Tesla a livrat aproximativ 47.100 SUV-uri și sedanuri electrice, ușor sub estimări.
Investitorii sunt convinși că automobilele electrice produse de Tesla vor domina autostrăzile viitorului. Pe lângă modelele de top, Model S și Model X, Tesla a lansat cu succes Model 3, destinat să devină un automobil electric accesibil publicului larg.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online