Generatia a doua a modelului Duster, prezentata oficial de Dacia Renault la Salonul Auto de la Frankfurt
Data publicarii: 13-09-2017 | EconomieO noua versiune a modelului Duster de la Dacia a fost dezvaluita marti de catre constructorul auto francez in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt ce si-a deschis portile in aceste zile.
Cel mai bine vândut model al gamei la nivel internațional, Duster se prezintă cu un nou design, atât la exterior, cât și la interior, dar și cu o serie extinsă de echipamente.
Potrivit producătorului, în materie de motorizări noul Duster este echipat cu motoarele pe benzină SCe 115 (în versiunea 4X2) și TCe 125 (în versiunile 4X2 și 4X4) asociate cu o cutie de viteze manuală.
În ceea ce privește oferta Diesel, modelul propune blocul dCi 90 CP în versiunea 4X2 și dCi 110 CP în versiunile 4X2 și 4X4, combinate cu o cutie de viteze manuală. Motorul dCi 110 CP (în cazul versiunii 4X2) poate fi echipat cu cutia de viteze automată cu dublu ambreiaj EDC.
Lansat mai întâi sub marca Dacia, Duster este vândut începând din anul 2011 și sub marca Renault în America Latină (Brazilia, Argentina, Mexic, Chile și Columbia), precum și în Rusia și în India.
Până în prezent, Duster a fost vândut în peste două milioane de exemplare în mai mult de o sută de țări, sub cele două mărci.
Conform datelor oficiale, în primul semestru din 2017, Dacia a afișat vânzări generale de peste 332 800 de unități în întreaga lume, în creștere cu aproape 12%. De asemenea, în Europa, cota sa de piață a ajuns la 2,6%, în regiunea Eurasia până la 3,2 %, iar în Maghreb la 23,5%. Dintre cele 44 de țări unde este comercializată marca Dacia, 22 au stabilit în primul semestru recorduri în materie de cotă de piață sau de vânzări.
În Europa, cea mai vândută mașină Dacia către clienții particulari este Sandero, în timp ce Duster se situează pe locul al treilea în rândul modelelor SUV cele mai vândute către clienții persoane fizice.
În România, Dacia a vândut, în primul semestru, 19.696 unități, în creștere cu 25,8% față de perioada similară din anul anterior.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online