Caravana campaniei nationale "Alege oaia!" ajunge sambata la Ploiesti
Data publicarii: 10-11-2017 | EconomieCaravana campaniei nationale de informare si promovare "Alege oaia!" va ajunge, sambata, la Ploiesti, eveniment la care va participa si ministrul Agriculturii, Petre Daea, a anuntat, joi, ministerul de resort intr-un comunicat de presa.
Evenimentul este programat să aibă loc pe platoul din fața Palatului Culturii, începând cu ora 10:00, și are ca scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie. Consumatorii vor putea degusta mâncăruri tradiționale din carne de oaie, iar cei interesați vor putea achiziționa carne de oaie proaspătă sau preparată, cașcaval, brânză de burduf, cârnați din carne de oaie și must de la producători din județ.
"Obiectivul final al acestei campanii este păstrarea tradițiilor locale privind obiceiurile gastronomice de preparare a cărnii de oaie, creșterea consumului de produse din carne de oaie, sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea la nivel național a unei piețe de Gross, iar la nivel județean constituirea de magazine destinate comercializării cărnii și a produselor din carne de oaie", notează Ministerul Agriculturii.
Evenimentul este organizat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) împreună cu crescătorii de ovine, în cadrul campaniei "Alege oaia!", derulată la nivel național pe o perioadă de trei luni, pentru promovarea consumului de carne de oaie pe piața internă.
Caravana campaniei "Alege oaia!" s-a oprit în week-endul 4-5 noiembrie în Piața Obor din Capitală, iar după escala de la Ploiești va ajunge în zilele de 18 și 19 noiembrie la Sibiu.
Ministerul Agriculturii a lansat pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului INDAGRA 2017, campania de informare și promovare a consumului de carne de oaie denumită 'Alege Oaia!'. În demersul său, MADR are sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025