Caravana campaniei nationale "Alege oaia!" ajunge sambata la Ploiesti
Data publicarii: 10-11-2017 | EconomieCaravana campaniei nationale de informare si promovare "Alege oaia!" va ajunge, sambata, la Ploiesti, eveniment la care va participa si ministrul Agriculturii, Petre Daea, a anuntat, joi, ministerul de resort intr-un comunicat de presa.
Evenimentul este programat să aibă loc pe platoul din fața Palatului Culturii, începând cu ora 10:00, și are ca scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie. Consumatorii vor putea degusta mâncăruri tradiționale din carne de oaie, iar cei interesați vor putea achiziționa carne de oaie proaspătă sau preparată, cașcaval, brânză de burduf, cârnați din carne de oaie și must de la producători din județ.
"Obiectivul final al acestei campanii este păstrarea tradițiilor locale privind obiceiurile gastronomice de preparare a cărnii de oaie, creșterea consumului de produse din carne de oaie, sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea la nivel național a unei piețe de Gross, iar la nivel județean constituirea de magazine destinate comercializării cărnii și a produselor din carne de oaie", notează Ministerul Agriculturii.
Evenimentul este organizat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) împreună cu crescătorii de ovine, în cadrul campaniei "Alege oaia!", derulată la nivel național pe o perioadă de trei luni, pentru promovarea consumului de carne de oaie pe piața internă.
Caravana campaniei "Alege oaia!" s-a oprit în week-endul 4-5 noiembrie în Piața Obor din Capitală, iar după escala de la Ploiești va ajunge în zilele de 18 și 19 noiembrie la Sibiu.
Ministerul Agriculturii a lansat pe 26 octombrie, la Romexpo, în cadrul târgului INDAGRA 2017, campania de informare și promovare a consumului de carne de oaie denumită 'Alege Oaia!'. În demersul său, MADR are sprijinul tuturor crescătorilor de ovine din România, care doresc, prin intermediul acestei campanii, să determine consumatorii să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie și preparatele din carne de oaie.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial