Peste 70% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa cumpere produse de Black Friday (studiu)
Data publicarii: 14-11-2017 | EconomiePeste 70% dintre romanii din mediul urban au in plan sa faca achizitii de Black Friday, iar aproape jumatate dintre ei intentioneaza sa plateasca online, releva datele unui studiu remis, marti, AGERPRES.
"71% dintre românii din mediul urban intenționează să cumpere produse de Black Friday în acest an, iar 44% dintre aceștia au în plan să plătească online achizițiile făcute. Rezultatele studiului relevă o deschidere mai mare a românilor față de plățile online, în măsura în care numărul celor care vor să achite produsele comandate online, prin card bancar, a crescut semnificativ în ultimii ani", se arată în studiu.
De asemenea, încrederea românilor în modalitatea de plată online este mai mare comparativ cu anii precedenți, aproape 60% dintre respondenți menționând că au încredere mai mare în plata online cu cardul față de anul trecut.
'Tot mai mulți români înțeleg avantajele plăților online cu cardul. De aceea nivelul de încredere în această modalitate de plată a crescut în ultima perioadă. Este o tendință ce se va amplifica, sprijinită și de campaniile de susținere a plăților online ale marilor magazine din comerțul electronic și de procesatorii de plăți. Chiar și așa, analizând întreaga industrie locală de e-commerce, aproximativ 50% dintre magazinele online nu au încă integrat un modul de plăți online care să le permită clienților acestora să achite comenzile prin Internet, cu cardul', a spus Sandu Băbășan, directorul general al Blugento, o companie clujeană care a solicitat studiul.
Totodată, printre beneficiile apreciate de românii care fac plăți online cu cardul sunt: rapiditatea tranzacției online (31%), confortul plăților în sine (29%), precum și ușurința în folosirea sistemului de plăți (18%). În plus, aproape 80% dintre românii din mediul urban sunt familiarizați cu plățile online, aceștia apelând la această modalitatea de plată cel puțin o dată pe lună.
"Cât privește comportamentul respondenților față de produsele plătite online, 87% dintre aceștia spun că nu s-au aflat niciodată în situația de a returna produsele cumpărate de Black Friday. 43% dintre respondenți nu și-au stabilit o listă de produse pe care vor să le cumpere anul acesta de Black Friday și vor decide după ce vor analiza ofertele magazinelor. De altfel, oferta și reducerile practicate cu ocazia acestui eveniment de shopping sunt definitorii și pentru cei care au deja o listă de cumpărături (43% dintre respondenți), dar care se vor orienta în procesul de achiziție de produse în funcție de ofertele pe care le vor găsi", conform textului citat.
În ceea ce privește bugetul românilor pentru achizițiile de Black Friday, 29% au pus de-o parte între 200 și 500 de lei, 25% între 500 și 1.000 de lei, 13% între 1.000 și 1.500 de lei, iar 9% între 1.500 și 3.000 de de lei.
Studiul "Încrederea românilor în plățile online" a fost realizat în perioada 3 — 9 noiembrie 2017 pe un eșantion de 1.839 de respondenți majori, din mediul urban, de iVox, platformă online de sondare a opiniei publice, la solicitarea Blugento. Blugento este o companie specializată în furnizarea de soluții de e-commerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerț electronic din întreaga lume.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial