PayU: Tranzactii de peste 90 de milioane lei de Black Friday, pana la ora 17:00; valoarea medie a cosului de cumparaturi, 722 de lei
Data publicarii: 18-11-2017 | EconomieRomanii au efectuat de Black Friday, pana la ora 17:00, un numar de 125.000 de tranzactii online in valoare de 90,3 milioane de lei, cosul mediu de cumparaturi fiind de 722 lei, conform datelor centralizate de PayU.
* PayU: Tranzacții de 59 milioane lei de Black Friday, până la ora 11:00; valoarea medie a coșului de cumpărături, 766 lei
Peste 35% din totalul tranzacțiilor au fost realizate prin intermediul cardurilor în rate.
Principalele categorii de produse cumpărate au fost IT&C (90%), fashion (7%), eTail (home&deco, produse cosmetice, produse alimentare, vinuri, jucării) — 3% din totalul cumpărăturilor.
Cea mai mare tranzacție înregistrată în România e în platforma PayU România a fost de 36.371 lei, pentru bijuterii, fiind urmată de una de 30.000 de lei pentru televizoare și de 27.293 lei pentru electrocasnice.
Numărul țărilor de unde au fost efectuate tranzacții a ajuns la 51, iar principalele țări din care au venit tranzacțiile sunt România (97%), Franța și Portugalia. Minutul de aur a rămas la 7:03 și 7:04 — 922 de tranzacții/minut.
Reprezentanții furnizorului de servicii de plată online estimau joi o valoare totală a tranzacțiilor online de 175 de milioane de lei, în creștere cu 55% față de anul anterior.
Conform prognozelor de piață, 30% din totalul comenzilor de Black Friday vor fi achitate online, iar plata cu cardurile de rate vor reprezenta peste 40% din total, echivalentul a 50 de milioane de lei, comparativ cu un procentaj de 33% consemnat în 2016.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice