Proiect pentru introducerea biletelor unice RATB - Metrorex
Data publicarii: Astazi, 05-12-2017 | EconomieMetrorex va introduce in circulatie biletul unic 60 minute si biletul cu 10 calatorii de cate 60 minute pentru fiecare calatorie valabile pe liniile urbane RATB si Metrorex, potrivit proiectului de ordin al ministrului Transporturilor privind introducerea in oferta tarifara a Metrorex SA a titlurilor comune de transport pentru transportul cu metroul si RATB, publicat pe site-ul ministerului de resort.
Biletul unic 60 minute va costa 5 lei, iar biletul cu 10 călătorii de câte 60 minute pentru fiecare călătorie va ajunge la 34 de lei.
De asemenea, va fi disponibil și abonamentul de o zi valabil pe liniile urbane RATB și Metrorex, care va fi pus în vânzare la prețul de 17 lei, conform proiectului.
"Abonamentul de o zi valabil pe liniile RATB și Metrorex SA permite un număr nelimitat de validări, atât la RATB, cât și la Metrorex SA, are valabilitate 24 de ore începând cu ora și minutul la care se face prima validare și permite călătoria până la capătul liniei la RATB sau până la ieșirea din stație de la Metrorex SA", se menționează în anexa care însoțește proiectul de ordin.
Aceste bilete unice vor fi încărcate pe suport contactless ultralight și vor putea fi validate, atât la porțile de acces din stațiile de metrou, cât și la validatoarele din mijloacele de transport de suprafață.
"Menționăm că implementarea acestor titluri de călătorie a fost agreată prin Acordul de principiu privind oferta tarifară integrată pentru sistemul de transport public din municipiul București semnat de primarul general al municipiul București, doamna Gabriela Firea și de ministrul Transporturilor, domnul Felix Stroe, în data de 29 noiembrie 2017", se precizează în instrumentul de motivare.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI