Romanii vor cheltui, in medie, 340 de lei pentru cadourile de Mos Nicolae; dulciurile, cele mai cautate
Data publicarii: 05-12-2017 | EconomieRomanii vor aloca, in medie, 340 de lei pentru cadourile de Mos Nicolae din acest an, in crestere usoara fata de bugetul mediu de anul trecut, cele mai cautate fiind dulciurile, jucariile si articolele de imbracaminte / incaltaminte, potrivit unui studiu realizat de o companie de cercetare de piata.
Un procent de 44% dintre cei care au arătat că vor oferi cadouri cu această ocazie au declarat că intenționează să cheltuiască între 100 și 250 de lei, 31,6% între 251 și 500 de lei iar 16,3% peste 500 de lei. 7,7% dintre respondenți vor aloca mai puțin de 100 de lei pentru cadourile de Moș Nicolae.
"Ca tendință, lista de cadouri a Moșului seamănă cu cea de anul trecut, cele mai căutate fiind dulciurile (72,5%), jucăriile (45,3%) și articolele de îmbrăcăminte/încălțăminte (40,3%). La aceasta, se mai adaugă și fructele, cosmeticele/parfumurile sau cărțile. De asemenea, au fost menționate și cadouri precum bijuterii, electrice/electronice/electrocasnice, smartphone/tabletă sau excursii/călătorii. Trebuie precizat faptul că, acolo unde moșul nu are inspirație, aduce și bani (4,4%)", precizează autorii studiului.
Studiul de piață realizat de Mednet Marketing Research a fost realizat online, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban (orașe mici — sub 30.000 locuitori, orașe mijlocii — 30.000-100.000 locuitori, orașe mari — peste 100.000 locuitori) în perioada 24 — 29 noiembrie 2017.
Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 882 de persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 — 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ą3,30%.
Mednet Marketing Research Center activează în domeniul cercetării de piață din anul 2000.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial