Un spot publicitar din Romania, in topul celor mai vizualizate reclame pe YouTube la nivelul UE28 (Google)
Data publicarii: 23-01-2018 | Economie"Indemnizatia de #bebebine" a fost, în 2017, cel mai popular spot publicitar rulat si vizualizat pe YouTube România, aceeasi reclama clasându-se pe locul 6 în ierarhia întocmita la nivelul celor 28 de state ale Uniunii Europene (UE), reiese din topul YouTube Ads Leaderboard 2017, dat publicitatii marti de Google.
Conform sursei citate, în 2017, "vedeta" incontestabila a publicitatii pe YouTube, în România, a fost OLX, cu reclama "Indemnizatia de #bebebine". Spotul respectiv este nu doar pe primul loc în România, ci a intrat si în top 10 cele mai populare reclame pe YouTube în 2017 la nivelul tuturor tarilor Uniunii Europene, top dominat de creatii din Germania si Marea Britanie.
Podiumul celor mai vizionate spoturi publicitare este completat de "Gustul Lay's te cucereste cu zâmbete & premii!" - Lays România, respectiv "ETI Puf - Puf-Hop" - ETI România.
Locurile urmatoare au fost ocupate în ordine de: "Kinder Schoko Bons" - Kinder România, "Pentru ca acasa e mereu pe primul loc Meriti sa fii surprins" - Lidl România, "Andreea Esca are un mesaj pentru tine!" - Nivea România, "ING Card Complet - Cautare ATM" - ING Bank România, "Timp din timpul tau feat. Antonia - episodul 1" - Avon Cosmetics România, "KAFUNE the fun coffee!" - KAFUNE si "Vodafone - În roaming, ca acasa" - Vodafone România.
La nivelul celor 28 de state din Uniunea Europeana, în indexul "YouTube Ads Leaderboard 2017", primele trei pozitii au revenit, anul trecut, Immowelt - cu "Wohne wie auch immo du willst!", YouTube Spotlight - cu "#MoreThanARefugee" si Netto - cu "Die Oster-Überraschung - #DerWahreOsterhase".
În aceeasi ierarhie si-au mai gasit loc: "Clash of Clans: How Do We Get Over There? (Update Teaser)", "John Lewis Christmas Ad 2017 - #MozTheMonster", "OLX.ro - Indemnizatia de #bebebine", "M&S Christmas TV Ad 2017 | Paddington & The Christmas Visitor #LoveTheBear", "Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction", "Heineken | Worlds Apart | #OpenYourWorld" si "EATKARUS - EDEKA Werbung #issso".
Topul YouTube Ads Leaderboard 2017 este creat printr-un algoritm care masoara intentia utilizatorului de a vedea un anumit clip si interactiunea cu materialul video respectiv - timpul de vizionare, numarul de share-uri, numarul de vizualizari organice în comparatie cu cele platite. Pentru topul din acest an a fost acceptat un singur spot din partea fiecarui brand, pentru a evidentia mai bine diversitatea, calitatea si popularitatea reclamelor de pe YouTube.
La nivelul UE28, clasamentul este întocmit pe aceleasi repere ca si cel din România, luându-se în considerare vizualizarile si interactiunile la nivelul tuturor tarilor Uniunii Europene, precizeaza realizatorii.
Larry Page si Sergey Brin au fondat Google în anul 1998, iar din acel moment compania a crescut la peste 50.000 de angajati la nivel global, oferind o gama larga de produse si platforme populare, precum Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome si YouTube.
În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mama a Google.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online