Combinatul de Ingrasaminte Chimice Navodari tinteste dublarea cotei de piata pana la 10% in urmatorii ani
Data publicarii: 26-07-2018 | Economie
Combinatul de Ingrasaminte Chimice Navodari, singurul producator roman de ingrasaminte pe baza de fosfor din Romania, tinteste dublarea cotei de piata pana la 10% in urmatorii ani, pe fondul cresterii cererii specifice pe piata locala si a investitiilor de peste un milion de euro, se arata intr-un comunicat remis joi AGERPRES.
Pentru anul in curs, compania si-a propus consolidarea cifrei de afaceri la 100 de milioane de lei, investitiile fiind prioritare.
'Piata ingrasamintelor din Romania va continua sa creasca, deoarece consumul mediu la hectar este mult sub nivelul mediu din UE. Pentru a fi competitivi si a obtine productii comparative cu cele ale fermelor din Uniunea Europeana, fermierii romani au nevoie sa-si ajute culturile, folosind nutrienti de calitate. Exista deja numeroase ferme de la noi la care se observa diferente substantiale intre culturi sustinute de ingrasaminte de calitate si culturi netratate corespunzator, insa este in continuare loc de crestere', a spus Cezara Visan, directorul executiv al Combinatului.
Combinatul de Ingrasaminte Chimice Navodari si-a bugetat pentru 2018 o investitie de un milion de euro, nivelul fondurilor alocate in ultimii ani depasind astfel 5 milioane de euro. Resursele financiare sunt alocate in principal pentru retehnologizarea instalatiilor de productie si amenajarea unor noi spatii de depozitare.
Combinatul are 100 de angajati proprii, la care se adauga alti 150 de colaboratori. Combinatul dispune de o baza de depozitare de 100.000 tone in depozite acoperite si platforme betonate.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online