OTP Bank a lansat primul card de credit transparent din Romania
Data publicarii: 25-01-2007
Cardul VISA Clasic "Transparent" intregeste astfel oferta de carduri de credit a bancii, alaturi de MasterCard Standard "All-Inclusive" si MasterCard "Co-brand OTP-MOL". Totodata, OTP Bank Romania propune clientilor o oferta care include emiterea a doua carduri de credit la pret de unul. Practic, orice client care solicita un card de credit de la OTP Bank Romania, poate primi atat un card MasterCard Standard "All Inclusive", cat si un card VISA Clasic "Transparent", fara a plati in plus.
Pentru clientii care doresc un card de credit din clasa "premium", OTP Bank Romania a lansat, tot in decembrie, cardul de credit VISA Gold, care incorporeaza o serie de facilitati speciale, dintre care mentionam:
-limita de credit de pana la 50,000 RON
-asigurare internationala de calatorie valabila pe intreaga perioada de valabilitate a cardului, cu acoperire de pana la 15,000 a cheltuielilor medicale, de repatriere, a accidentelor, decesului sau invaliditatii permanente, a pierderii bagajelor sau a pasaportului.
-posibilitatea clientilor de a utiliza atat disponibilitatile proprii detinute in contul de card, cat si linia de credit oferita de banca.
-perioada de gratie de pana la 55 de zile si comision zero pentru platile cu cardul la comercianti.
"Prin lansarea cardului de credit transparent, OTP Bank Romania isi continua seria premierelor pe piata romaneasca de carduri, inceputa anul trecut prin emiterea cardurilor MasterCard "Flat", a cardurilor VISA Junior cu design variabil, precum si a cardurilor de credit co-branded emise in colaborare cu reteaua de benzinarii MOL. Consideram ca piata de carduri din Romania a atins un grad semnificativ de maturizare, iar clientii au inceput sa fie interesati nu numai de caracteristicile functionale ale cardurilor, dar si de designul acestora" a declarat Adrian Chichita, Director al Directiei Carduri a bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI