Bonurile castigatoare la extragerea Loteriei bonurilor fiscale sunt cele din 11 septembrie, cu o valoare 875 de lei
Data publicarii: 22-10-2018 | Economie
Bonurile fiscale emise in data 11 septembrie 2018, cu o valoare de 875 lei, au fost desemnate castigatoare la extragerea Loteriei bonurilor fiscale de duminica.
La aceasta extragere au participat bonurile fiscale emise in perioada 1 - 30 septembrie 2018, iar fondul de premiere este de 1 milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii.
Dupa centralizarea cererilor de revendicare a premiilor, daca numarul acestora este mai mare de 100, va fi organizata o a doua extragere, pentru determinarea a maximum 100 de bonuri castigatoare.
Rezultatele extragerii sunt publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice (MFP), al Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) si al C.N. "Loteria Romana" (CNLR) pentru o perioada de minimum 30 de zile.
Cererile de revendicare pot fi depuse incepand cu prima zi dupa efectuarea extragerii, timp de 30 de zile. Posesorii bonurilor castigatoare trebuie sa depuna bonurile fiscale (in original), copia actului de identitate si o cerere, la orice administratie fiscala din structura ANAF.
Pe de alta parte, tot duminica, Loteria Nationala a organizat a doua etapa de selectie a celor 100 de castigatori la extragerea lunara din data de 16 septembrie 2018, la care au participat bonurilor fiscale emise intre 1 si 31 august 2018. Pe site-ul Ministerului Finantelor Publice (MFP) se pot consulta toate informatiile referitoare la etapa a doua de selectie castigatorilor.
In prima etapa a extragerii lunare au fost desemnate ca fiind castigatoare bonurile fiscale emise in data de 21 august 2018, cu o valoare de 60 de lei. Dupa centralizarea bonurilor fiscale castigatoare, depuse in termenul legal de 30 de zile, a rezultat un numar de 575 cereri de revendicare, fiind depasit astfel numarul maxim de premii stabilit prin lege (cel mult 100 de premii).
Dupa stabilirea celor 100 de bonuri fiscale castigatoare, acestea vor fi centralizate si transmise in termen de doua zile catre ANAF in vederea incarcarii rezultatelor in "Baza de date privind Loteria bonurilor fiscale", respectiv pentru verificarea autenticitatii bonurilor fiscale castigatoare de catre Directia Generala Antifrauda Fiscala, prin directiile regionale antifrauda fiscala.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial