Despre imaginea bancilor
Data publicarii: 30-01-2007
Neobisnuiti sa lucreze cu banca, clientii romani sint deosebit de sensibili atunci cind constata ca asteptarile lor sint inselate. Ei bine, in acest moment exista si se casca o prapastie intre imaginea bancilor despre ele insele si sentimentele clientilor aflati in relatie cu banca. Din acest punct de vedere cred ca ar fi bine daca presedintii de banci si-ar rezerva zilnic citeva minute pe zi sa vada pe net ce cred unii dintre clienti despre banca lor. Incursiune cu atit mai interesanta cu cit cei care posteaza pe Internet sint majoritatea tineri si, prin forta lucrurilor, sint din ce in ce mai informati.
Slalomul printre injurii, unele dintre ele copioase, poate fi de folos. Acolo poate fi gasita, de exemplu, indignarea celor care, agatati cu promotii de credite, constata ca dobinda le-a crescut vertiginos imediat dupa incheierea perioadei respective. Sau cruntele injuraturi la adresa bancilor care inteleg sa-si faca plinul pe seama vechilor clienti odata prinsi in captivitatea unor contracte cu clauze abuzive. Sa nu mai vorbim despre comisioane si despre extrem de interesanta lor volatilitate...
Una peste alta, usor-usor, dar temeinic, bancile din Romania isi cladesc o imagine in ochii publicului in care predomina lacomia fara limite, fapt ce, in curind, s-ar putea intoarce impotriva lor. Odata intrati in Uniunea Europeana, multi au inceput sa traga cu ochiul prin vecini si constata ca businessul bancar se poate face si altfel.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI