RATB a castigat peste cinci milioane de lei din publicitatea pe vehicule, in 2006
Data publicarii: 30-01-2007![](http://www.banknews.ro/poze2/8591.jpg)
Pretul pentru o astfel de reclama out door (de tranzit) depinde de tipul reclamei, de tipul de vehicul pe care apare (autobuz, troleibuz sau tramvai), de traseu, de numarul de vehicule utilizate, de durata contractului, cat si de suprafata utilizata pentru afis.
Potrivit reprezentantilor RATB, firmele care aleg aleg reclame out door ( de tranzit) sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice. De asemenea, companiile de telefonie mobila, de bauturi racoritoare sau cele de produse alimentare, aleg sa isi promoveze produsele prin reclame out door.
Printre cele mai cautate linii pentru publicitatea out door se numara 300, 331, 131,783, 335 ( care leaga centrul de zona Pietei Presei Libere),104 ( intre Unirii si Stadionul National) , 368, 168 ( linii care leaga Piata Romana de Drumul Taberei), troleibuzul 69, care circula de la Gara Obor - Universitate - Valea Argesului (Dr. Taberei) si tramvaielele 21, 34, 5 ( care leaga centrul Capitalei de Colentina si Baneasa).
Parcul auto al RATB este format, in prezent, din 375 de tramvaie, 230 de troleibuze si 970 de autobuze.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale