Valoarea tranzactiilor online va creste cu 30% de Black Friday in acest an, depasind 243 milioane lei
Data publicarii: 06-11-2018 | Economie
Valoarea tranzactiilor online va creste cu 30% de Black Friday in acest an fata de anul 2017, ajungand la peste 243 milioane de lei, conform unei analize de specialitate, remisa luni AGERPRES.
Conform estimarilor, 35% din valoarea totala a tranzactiilor procesate va proveni din platile facute cu un card in rate fara dobanda. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor iar cresteri importante se vor vedea pe categoriile fashion si home&deco.
"Nu mai este o surpriza ca Black Friday este evenimentul cel mai asteptat in e-commerce. Daca luam in calcul valoarea totala a cumparaturilor online de Black Friday, incluzand aici atat tranzactiile achitate online, cat si cele cu numerar la livrare, ne asteptam ca intreaga suma sa se ridice la peste 813 milioane de lei", apreciaza Marius Costin, country manager PayU Romania.
Potrivit acestuia, ultimele statistici arata ca 40% din populatia Romaniei cumpara online, iar dintre acestia 70% fac achizitii lunare.
"In ultimii doi ani, metodele de plata cu cea mai mare crestere - plata in rate si plata cu un singur click - au scos in evidenta poate cel mai important trend si indicator de business: increderea consumatorilor. Din ce in ce mai multi romani se pregatesc de Black Friday si aleg sa plateasca online, aratandu-si increderea in magazin si in serviciile oferite", spune Marius Costin.
Produsele din categoria fashion ocupa un loc din ce in ce mai mare in cosul online de cumparaturi, in timp ce categoria home&deco inregistreaza cresteri semnificative de la an la an. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor. Conform estimarilor, valoarea medie a cosului de cumparaturi se va mentine in jurul valorii de 600 lei, similar cu anul anterior.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial