Sondaj: 51% dintre romani vor cumpara cel putin un produs de Black Friday
Data publicarii: 16-11-2018 | Economie
Peste jumatate dintre romanii (51%) cu varste intre 18 si 65 de ani planuiesc sa cumpere cel putin un produs cu ocazia Black Friday, in timp ce noua din zece persoane chestionate spun ca au auzit de acest eveniment de shopping, arata rezultatele unui studiu realizat de Kantar Millward Brown Romania, publicat joi.
In acest context, datele arata un interes in crestere pentru achizitia de televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile si articole din gama home&deco. De asemenea, pe lista de dorinte se afla articole precum telefoane mobile, articole vestimentare, incaltaminte si laptopuri.
Conform cercetarii, pentru a achizitiona articolele pe care si le doresc, romanii vor cauta cele mai bune oferte atat in magazinele online, cat si in retailul traditional. Clasamentul magazinelor considerate pentru a face cumparaturi in ziua cu cele mai multe reduceri este condus de eMAG, urmat de Altex si Flanco.
Sondajul a fost realizat la nivel national, pe un esantion reprezentativ de 2.019 respondenti din mediul rural si urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani. Interviurile, realizate prin metoda CATI, s-au derulat in perioada 18 - 24 octombrie 2018, iar eroarea de esantionare este de +/- 2,2%.
Kantar Millward Brown este o agentie de cercetare de top la nivel mondial, specializata in evaluarea eficientei reclamelor, a comunicarii strategice, canalelor media si digitale si asupra valorii marcilor.
Agentia opereaza in peste 55 de tari si face parte din grupul Kantar al WPP, unul dintre cei mai mari furnizori de date, insight-uri si consultanta la nivel mondial.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall