Sondaj: 51% dintre romani vor cumpara cel putin un produs de Black Friday
Data publicarii: 16-11-2018 | Economie
Peste jumatate dintre romanii (51%) cu varste intre 18 si 65 de ani planuiesc sa cumpere cel putin un produs cu ocazia Black Friday, in timp ce noua din zece persoane chestionate spun ca au auzit de acest eveniment de shopping, arata rezultatele unui studiu realizat de Kantar Millward Brown Romania, publicat joi.
In acest context, datele arata un interes in crestere pentru achizitia de televizoare, frigidere, aragazuri, electrocasnice incorporabile si articole din gama home&deco. De asemenea, pe lista de dorinte se afla articole precum telefoane mobile, articole vestimentare, incaltaminte si laptopuri.
Conform cercetarii, pentru a achizitiona articolele pe care si le doresc, romanii vor cauta cele mai bune oferte atat in magazinele online, cat si in retailul traditional. Clasamentul magazinelor considerate pentru a face cumparaturi in ziua cu cele mai multe reduceri este condus de eMAG, urmat de Altex si Flanco.
Sondajul a fost realizat la nivel national, pe un esantion reprezentativ de 2.019 respondenti din mediul rural si urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani. Interviurile, realizate prin metoda CATI, s-au derulat in perioada 18 - 24 octombrie 2018, iar eroarea de esantionare este de +/- 2,2%.
Kantar Millward Brown este o agentie de cercetare de top la nivel mondial, specializata in evaluarea eficientei reclamelor, a comunicarii strategice, canalelor media si digitale si asupra valorii marcilor.
Agentia opereaza in peste 55 de tari si face parte din grupul Kantar al WPP, unul dintre cei mai mari furnizori de date, insight-uri si consultanta la nivel mondial.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial