Compania PayU analizeaza vineri evolutia tranzactiilor de Black Friday
Data publicarii: 16-11-2018 | Economie
Compania procesatoare de plati online cu cardul - PayU - va analiza pe tot parcursul zilei de vineri, in timp real, evolutia tranzactiilor de Black Friday.
De asemenea, in cadrul unei conferinte de presa vor fi anuntate principalele date de la primele ore ale diminetii: care sunt banii pe care ii dau romanii pe cumparaturile online de Black Friday, numarul de tranzactii online, minutul de aur, ce categorii de produse se cumpara, valoarea medie a cosului de cumparaturi, top 3 tranzactii si tarile din care vin tranzactiile.
Alaturi de reprezentantii PayU locali si internationali, vor fi prezenti pentru a discuta despre Black Friday si cei de la Asociatia Romana a Magazinelor Online, Asociatia de Plati Electronice din Romania, magazine online/comercianti ( F64, Vodafone, Altex etc.), banci (Banca Transilvania, Credit Europe) si consultanti in e-commerce.
La inceputul lunii noiembrie, PayU estima ca valoarea tranzactiilor online va creste cu 30% de Black Friday in acest an fata de anul 2017, ajungand la peste 243 milioane de lei.
Conform estimarilor, 35% din valoarea totala a tranzactiilor procesate va proveni din platile facute cu un card in rate fara dobanda. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor iar cresteri importante se vor vedea pe categoriile fashion si home&deco.
"Nu mai este o surpriza ca Black Friday este evenimentul cel mai asteptat in e-commerce. Daca luam in calcul valoarea totala a cumparaturilor online de Black Friday, incluzand aici atat tranzactiile achitate online, cat si cele cu numerar la livrare, ne asteptam ca intreaga suma sa se ridice la peste 813 milioane de lei", aprecia Marius Costin, country manager PayU Romania.
Potrivit acestuia, ultimele statistici arata ca 40% din populatia Romaniei cumpara online, iar dintre acestia 70% fac achizitii lunare.
Produsele din categoria fashion ocupa un loc din ce in ce mai mare in cosul online de cumparaturi, in timp ce categoria home&deco inregistreaza cresteri semnificative de la an la an. Produsele IT&C se vor mentine pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor. Valoarea medie a cosului de cumparaturi se va mentine in jurul valorii de 600 lei, similar cu anul anterior.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare