Banca Transilvania vrea sa investeasca 4,5 de milioane euro intr-un call-center
Data publicarii: Astazi, 07-02-2007 | Finante-BanciBugetul de 30 de milioane de euro include si sumele necesare investitiilor pe care banca vrea sa le faca in call-center. "Banca Transilvania a investit 2,5-3 milioane de euro in dezvoltarea call-center-ului in 2006 si intentionam sa investim inca 4,5 milioane euro in acest an", a precizat Rekkers.
Cea mai mare parte a bugetului de investitii va fi utilizata pentru reteaua bancara. "Vrem sa deschidem inca 80-90 de unitati bancare in 2007. Vom face, de asemenea, investitii in modernizarea si relocarea unor unitati deja existente ale Bancii Transilvania", a adaugat Rekkers.
Directorul general al Bancii Transilvania a mentionat ca obiectivul principal pentru acest an al institutiei pe care o conduce este sa ajunga la un milion de clienti activi, prin aceasta intelegand acei clienti care sa aiba Banca Transilvania drept banca principala in derularea tranzactiilor curente.
Banca Transilvania are, in prezent, o retea de 343 de sucursale si agentii in toata tara, precum si 528 de bancomate si peste 4.500 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS). Banca s-a extins anul trecut cu 126 de unitati si se clasa, la finele anului trecut, pe locul patru dupa numarul unitatilor bancare, in urma Casei de Economii si Consemnatiuni, BRD-Groupe Societe Generale si Bancii Comerciale Romane.
Banca Transilvania, a cincea institutie financiara ca marime de pe piata romaneasca, detinea active in valoare de 8,08 miliarde lei (2,39 miliarde euro) la sfarsitul anului trecut si controla 4,69% din piata bancara. Banca a incheiat anul 2006 cu un profit net de 120,2 milioane lei, cu 21% mai mare fata de anul anterior.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice