BCR oferă educație financiară gratuită părinților și copiilor
Data publicarii: 16-05-2019 | Finante-BanciCu ocazia Nopții Muzeelor, BCR oferă părinților și copiilor educație financiară gratuită, în 9 orașe diferite din România.
Puține lucruri sunt mai importante în prezent decât educația financiară. Este acel tip de educație care ne ajută în viața de zi cu zi și ne permite să ne planificăm resursele financiare astfel încât să ne păzim de eventualele probleme, sau datorii. În acest context, prin intermediul Școlii de Bani, BCR va organiza o serie de activități pentru părinți și copii într-o serie de locații din capitală și restul țării. Orașele participante la acest program sunt pe lângă București, Iași, Cluj, Timișoara, Oradea, Craiova, Brașov, Constanța, Pitești. În toate aceste locații, cursurile de educație financiară se vor îmbina cu activități distractive și fel de fel de concursuri.
Banca Comercială Română va participa astfel pentru a doua oară consecutiv la Noaptea Muzeelor. Anul acesta, cei care vor audia cursurile BCR, părinți și copii deopotrivă, vor afla lucruri inedite despre istoria și implicit apariția banilor, despre troc, comerț și economisire. Toate aceste idei vor fi dezbătute astfel încât să suscite interesul celor mici prin intermediul unor activități și jocuri captivante.
Cât privește acțiunile și activitățile din București, acestea vor avea loc în seara de 18 mai la sediul Băncii Comerciale din Calea Victoriei nr. 15 în imediata vecinătate a Muzeului Național de Istorie. Pentru publicul larg, va fi pregătită o expoziție cu seifuri vechi amplasate chiar în sediul BCR dar și o expoziție numismatică organizată în colaborare cu Muzeul Municipiului București. La aceeași locație se vor organiza și acțiuni diverse cu caracter interactiv precum quizz-uri le pe teme financiare, adresate atât adulților și copiilor și jocuri distractive cu Mascota BCR Economida.
Participanții la eveniment vor avea posibilitatea de a-și crea propria monedă într-o realitate virtuală cu ajutorul unui echipament de tip VR. Cei mici vor avea șansa de a participa la ateliere interactive de educație financiară care vor contribui la educația de bază în acest domeniu, învățându-i să ia decizii mai bune în viitor.
Puține lucruri sunt mai importante în prezent decât educația financiară. Este acel tip de educație care ne ajută în viața de zi cu zi și ne permite să ne planificăm resursele financiare astfel încât să ne păzim de eventualele probleme, sau datorii. În acest context, prin intermediul Școlii de Bani, BCR va organiza o serie de activități pentru părinți și copii într-o serie de locații din capitală și restul țării. Orașele participante la acest program sunt pe lângă București, Iași, Cluj, Timișoara, Oradea, Craiova, Brașov, Constanța, Pitești. În toate aceste locații, cursurile de educație financiară se vor îmbina cu activități distractive și fel de fel de concursuri.
Banca Comercială Română va participa astfel pentru a doua oară consecutiv la Noaptea Muzeelor. Anul acesta, cei care vor audia cursurile BCR, părinți și copii deopotrivă, vor afla lucruri inedite despre istoria și implicit apariția banilor, despre troc, comerț și economisire. Toate aceste idei vor fi dezbătute astfel încât să suscite interesul celor mici prin intermediul unor activități și jocuri captivante.
Cât privește acțiunile și activitățile din București, acestea vor avea loc în seara de 18 mai la sediul Băncii Comerciale din Calea Victoriei nr. 15 în imediata vecinătate a Muzeului Național de Istorie. Pentru publicul larg, va fi pregătită o expoziție cu seifuri vechi amplasate chiar în sediul BCR dar și o expoziție numismatică organizată în colaborare cu Muzeul Municipiului București. La aceeași locație se vor organiza și acțiuni diverse cu caracter interactiv precum quizz-uri le pe teme financiare, adresate atât adulților și copiilor și jocuri distractive cu Mascota BCR Economida.
Participanții la eveniment vor avea posibilitatea de a-și crea propria monedă într-o realitate virtuală cu ajutorul unui echipament de tip VR. Cei mici vor avea șansa de a participa la ateliere interactive de educație financiară care vor contribui la educația de bază în acest domeniu, învățându-i să ia decizii mai bune în viitor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online