Apple Pay a fost integrat în aplicația FlixBus iOS și este disponibil pentru clienții din România
Data publicarii: 26-06-2019 | Finante-BanciÎncepând de azi, 26 iunie 2019, seria de inovații lansate de către operatorul de servicii de mobilitate FlixBus continuă cu includerea serviciilor Apple Pay în aplicația dedicată. Plățile efectuate cu ajutorul dispozitivelor Apple vor deveni astfel mai simple, mai sigure și mai convenabile.
Încă de la lansarea din anul 2013, FlixBus a pus accent pe dezvoltarea serviciilor și soluțiilor digitale, acestea aflându-se în centrul modelului de business al companiei.
Divizia dedicată, FlixMobility, se bazează pe o echipă de peste 200 de programatori care lucrează constant la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a platformei digitale oferită clienților, un proces ce presupune permanenta integrare a celor mai noi soluții disponibile pe piață, cum este și cazul prezent, cel al implementării serviciilor Apple Pay.
Posibilitatea plăților prin intermediul Apple Play va oferi un plus de securitate și confidențialitate utilizatorilor, două elemente de bază în tranzacțiile online. Acest lucru este posibil datorită unui sistem ce presupune ca în momentul în care utilizatorul folosește Apple Play pentru a face o plată folosind cardul de debit sau de credit, datele personale nu vor fi stocate pe dispozitiv ori pe serverele Apple. În schimb, se va aloca un număr unic de cont fiecărui telefon care este criptat și stocat în siguranță pe dispozitivul clientului. În acest sens, fiecare tranzacție este autorizată prin intermediul unui cod unic de siguranță.
Astfel, toți clienții FlixBus care utilizează telefoane smart iPhone, vor avea la dispoziție opțiunea „Cumpără cu Apple Play”, opțiune ce le va permite nu doar să opereze această tranzacție în siguranță ci și să o facă mai ușor, cu doar câteva clickuri.
„Ne bucurăm să le oferim clienților FlixBus cea mai bună experiență de călătorie posibilă prin implementarea Apple Pay în aplicația noastră”, a declarat Daniel Krauss, co-fondator și CIO FlixMobility. „Utilizatorii aplicației FlixBus vor avea la dispoziția opțiunea de a plăti prin intermediul Apple Pay, ceea ce le va permite să cumpere un bilet mai rapid, deoarece detaliile de plată sunt stocate în Apple Wallet pentru fiecare utilizator.”
Încă de la lansarea din anul 2013, FlixBus a pus accent pe dezvoltarea serviciilor și soluțiilor digitale, acestea aflându-se în centrul modelului de business al companiei.
Divizia dedicată, FlixMobility, se bazează pe o echipă de peste 200 de programatori care lucrează constant la dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a platformei digitale oferită clienților, un proces ce presupune permanenta integrare a celor mai noi soluții disponibile pe piață, cum este și cazul prezent, cel al implementării serviciilor Apple Pay.
Posibilitatea plăților prin intermediul Apple Play va oferi un plus de securitate și confidențialitate utilizatorilor, două elemente de bază în tranzacțiile online. Acest lucru este posibil datorită unui sistem ce presupune ca în momentul în care utilizatorul folosește Apple Play pentru a face o plată folosind cardul de debit sau de credit, datele personale nu vor fi stocate pe dispozitiv ori pe serverele Apple. În schimb, se va aloca un număr unic de cont fiecărui telefon care este criptat și stocat în siguranță pe dispozitivul clientului. În acest sens, fiecare tranzacție este autorizată prin intermediul unui cod unic de siguranță.
Astfel, toți clienții FlixBus care utilizează telefoane smart iPhone, vor avea la dispoziție opțiunea „Cumpără cu Apple Play”, opțiune ce le va permite nu doar să opereze această tranzacție în siguranță ci și să o facă mai ușor, cu doar câteva clickuri.
„Ne bucurăm să le oferim clienților FlixBus cea mai bună experiență de călătorie posibilă prin implementarea Apple Pay în aplicația noastră”, a declarat Daniel Krauss, co-fondator și CIO FlixMobility. „Utilizatorii aplicației FlixBus vor avea la dispoziția opțiunea de a plăti prin intermediul Apple Pay, ceea ce le va permite să cumpere un bilet mai rapid, deoarece detaliile de plată sunt stocate în Apple Wallet pentru fiecare utilizator.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial