TBI Bank și TUI TravelCenter: Un produs nou de finanțare digitală pentru achiziția vacanțelor în rate
Data publicarii: 04-07-2019 | Finante-BanciTBI Bank și TUI TravelCenter au lansat împreună un produs destinat finanțării digitale pentru românii care doresc achiziționarea în rate a vacanțelor. Produsul este disponibil online începând cu 25 iunie 2019 și poate oferi soluții eficiente de finanțare a pachetelor de vacanță prin intermediul soluțiilor de plată integrate într-o platformă eCommerce din portofoliul TBI.
100% digital, acest nou produs de finanțare se încadrează perfect în strategia TBI de dezvoltare a serviciilor oferite pe acest segment de finanțare turistică, produs care apare la un an de la lansarea primei aplicații dedicate clienților din turism.
„Planificarea vacanțelor trebuie să fie simplă și rapidă, fără a deveni o povară. Același lucru e valabil și când vine vorba despre plata vacanței. Noua soluție de finanțare permite acest lucru: este o metodă prietenoasă de plată, care le permite clienților să se bucure de cumpărături fără să simtă presiune pe buget”, declară Kostas Tovil, Senior Vice President E-Commerce TBI Bank.
Metodele de plată implementate în cadrul acestui proiect au la bază un flux de finanțare online care permite identificarea clienților prin apel video respectiv semnarea documentelor în format digital, online. Toate operațiunile se desfășoară printr-un proces extrem de rapid care nu durează mai mult de 10 minute, clienții vând posibilitatea de a-și alege pachetele de vacanță cu plata în rate lunare egale împărțite pe durata a 6 sau 12 luni, cu o dobândă anuală fixă de 18% pe an.
TBI Bank este o instituție bancară care face parte din grupul 4Finance, cel mai mare grup european care oferă credite prin intermediul unor aplicații online și/sau mobile, cu puncte de lucru în Germania, Suedia, Bulgaria și România. Rețeaua de parteneri a TBI numără peste 6600 de puncte de vânzare care deservesc peste 1.2 milioane de clienți.
100% digital, acest nou produs de finanțare se încadrează perfect în strategia TBI de dezvoltare a serviciilor oferite pe acest segment de finanțare turistică, produs care apare la un an de la lansarea primei aplicații dedicate clienților din turism.
„Planificarea vacanțelor trebuie să fie simplă și rapidă, fără a deveni o povară. Același lucru e valabil și când vine vorba despre plata vacanței. Noua soluție de finanțare permite acest lucru: este o metodă prietenoasă de plată, care le permite clienților să se bucure de cumpărături fără să simtă presiune pe buget”, declară Kostas Tovil, Senior Vice President E-Commerce TBI Bank.
Metodele de plată implementate în cadrul acestui proiect au la bază un flux de finanțare online care permite identificarea clienților prin apel video respectiv semnarea documentelor în format digital, online. Toate operațiunile se desfășoară printr-un proces extrem de rapid care nu durează mai mult de 10 minute, clienții vând posibilitatea de a-și alege pachetele de vacanță cu plata în rate lunare egale împărțite pe durata a 6 sau 12 luni, cu o dobândă anuală fixă de 18% pe an.
TBI Bank este o instituție bancară care face parte din grupul 4Finance, cel mai mare grup european care oferă credite prin intermediul unor aplicații online și/sau mobile, cu puncte de lucru în Germania, Suedia, Bulgaria și România. Rețeaua de parteneri a TBI numără peste 6600 de puncte de vânzare care deservesc peste 1.2 milioane de clienți.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial