Satul de vacanță Mastercard MercatoComunale din București și-a deschis porțile pentru public
Data publicarii: 07-08-2019 | Finante-BanciMastercard, companie de renume în industria internațională de tehnologii pentru plăți electronice, anunță deschiderea satului de vacanță din București în parteneriat cu MercatoComunale, un spațiu urban în cadrul căruia clienții au posibilitatea de a alege într-o serie de opțiuni moderne de petrecere a timpului liber, de dimineața până seara.
Parteneriatul cu MercatoComunale face parte din inițiativa Mastercard de a încuraja și promova utilizarea plății cu cardul ca metodă sigură, comodă, rapidă și eficientă de plată, ușor de fiscalizat în același timp.
„Conceptul MercatoComunale ne-a convins imediat pentru că am remarcat o mare compatibilitate între personalitățile celor două branduri – fie că suntem la o întâlnire de business informală, în pauza de prânz, la o întâlnire cu prietenii sau am ieșit împreună cu familia, ne dorim ca experiența să fie plăcută, firească, relaxată. Iar acest lucru se aplică, bineînțeles, și procesului de plată. Prin urmare, acest parteneriat este o continuare firească a tuturor inițiativelor lansate pentru încurajarea metodelor de plată moderne și, totodată, un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind, prin tehnologia contactless, alternativa perfectă la plata în numerar, un beneficiu major pentru business și pentru consumatori – timp mai scurt la tranzacționare și siguranța deplină a plăților”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
MercatoComunale este un spațiu are combină o bună selecție de food trucks, berării și cafenele, un spațiu de co-working gratuit și zonă de piață agricolă ce reunește producători locali. Tot în cadrul acestei locații vizitatorii pot avea plăcerea de a se delecta cu concerte acustice, workshop-uri, lounge-uri de relaxare sau petreceri.
“Am construit MercatoComunale pornind de la ideea de comunitate și suntem convinși că astfel de proiecte au potențialul de face viața în oras cât mai plăcută. MercatoComunale este conceput ca o piață contemporană cu food trucks, producători locali de ingrediente, bere artizanală și multe alte activități gândite pentru toți membrii familiei. Cu ajutorul partenerului principal Mastercard, am reușit să transformăm un spațiu complet nefolosit în centrul orașului, dar și să realizăm prima experiență complet cashless din oraș. La MercatoComunale acceptăm doar plata cu cardul, tocmai pentru a demonstra că publicul local este foarte deschis către noile tehnologii”, a declarat Răzvan Crișan, Co-fondator Kane Group.
Parteneriatul cu MercatoComunale face parte din inițiativa Mastercard de a încuraja și promova utilizarea plății cu cardul ca metodă sigură, comodă, rapidă și eficientă de plată, ușor de fiscalizat în același timp.
„Conceptul MercatoComunale ne-a convins imediat pentru că am remarcat o mare compatibilitate între personalitățile celor două branduri – fie că suntem la o întâlnire de business informală, în pauza de prânz, la o întâlnire cu prietenii sau am ieșit împreună cu familia, ne dorim ca experiența să fie plăcută, firească, relaxată. Iar acest lucru se aplică, bineînțeles, și procesului de plată. Prin urmare, acest parteneriat este o continuare firească a tuturor inițiativelor lansate pentru încurajarea metodelor de plată moderne și, totodată, un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind, prin tehnologia contactless, alternativa perfectă la plata în numerar, un beneficiu major pentru business și pentru consumatori – timp mai scurt la tranzacționare și siguranța deplină a plăților”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
MercatoComunale este un spațiu are combină o bună selecție de food trucks, berării și cafenele, un spațiu de co-working gratuit și zonă de piață agricolă ce reunește producători locali. Tot în cadrul acestei locații vizitatorii pot avea plăcerea de a se delecta cu concerte acustice, workshop-uri, lounge-uri de relaxare sau petreceri.
“Am construit MercatoComunale pornind de la ideea de comunitate și suntem convinși că astfel de proiecte au potențialul de face viața în oras cât mai plăcută. MercatoComunale este conceput ca o piață contemporană cu food trucks, producători locali de ingrediente, bere artizanală și multe alte activități gândite pentru toți membrii familiei. Cu ajutorul partenerului principal Mastercard, am reușit să transformăm un spațiu complet nefolosit în centrul orașului, dar și să realizăm prima experiență complet cashless din oraș. La MercatoComunale acceptăm doar plata cu cardul, tocmai pentru a demonstra că publicul local este foarte deschis către noile tehnologii”, a declarat Răzvan Crișan, Co-fondator Kane Group.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online