ING raporteaza creșteri majore pe principalele canale digitale ale companiei

Data publicarii: Astazi, 21-08-2019 | Finante-Banci
Numărul de clienți ai băncilor din România care utilizează în mod curent platformele și aplicațiile bancare digitale este în creștere, lucru demonstrat și de ultimele cifre furnizate de către cei de la ING. Potrivit acestora, numărul clienților care utilizează oferta de cont curent ING a crescut în ultimul an cu 18%, ceea ce înseamnă că aproximativ 1 din 8 români își încasează deja salariul într-un cont al acestei bănci.

Mai mult, peste 113.500 de clienți au utilizat în primul an de la lansare aplicația ING Pay, efectuând prin intermediul acesteia peste 5 milioane de tranzacții. De asemenea, clienții ING au la dispoziție și Apple Pay. Nu mai puțin de 23.000 de dispozitive Apple s-au înrolat în sistem în prima zi de la lansare, lucru care dovedește încă o dată disponibilitatea și mai ales deschiderea românilor către digitalizare.

Creșteri semnificative s-au înregistrat și la nivelul ING Business, platforma de digital banking destinată clienților Mid-Corporate și IMM-urilor, platformă care a ajuns la peste 5000 de clienți. Mai mult, 30% dintre autentificările înregistrate în cadrul ING Business provin de pe telefoanele mobile.

Astfel, odată cu aniversarea a 25 de ani, ING depășește cifra de 1,35 milioane de clienți, înregistrează creșteri majore pe piața digitală și se pregătește pentru inaugurarea unui nou sediu, amenajat în cadrul Expo Business Park.

„În luna iulie a început mandatul meu de CEO al ING Bank România, o bancă pentru care am lucrat aproape 25 ani. Am fost parte a dezvoltării sale într-o bancă universală, care a crescut organic la 1,35 milioane de clienți și acum se poziționează pe locul 6 pe piață cu cel mai înalt scor NPS pe cele trei segmente. Succesul este posibil doar datorită dedicării și angajamentului colegilor mei, care își canalizează toate eforturile pentru a oferi cea mai bună experiență de banking clienților noștri. Una dintre principalele mele priorități în perioada următoare este să întâlnesc și să ascult angajații și clienții ING pentru a le înțelege nevoile și pentru a identifica cum putem îmbunătăți serviciile și produsele noastre”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG