Kaspersky a creat o aplicație pentru prevenirea și contracararea trișatului din domeniul eSports
Data publicarii: 22-09-2019 | IT&CCompania Kaspersky a lansat versiunea beta a celei mai noi soluții Anti-Cheat care va ajuta organizatorii de evenimente eSports să combată trișorii, făcând astfel și primul pas în protejarea fair play-ului din acest domeniu. Această oferă de tip cloud va ajuta la detectarea în timp real a tentativelor de a trișa, furnizând rapoarte automate clienților care în urma acestora, pot lua decizii disciplinare imediate.
În prezent, jucătorii online sunt nevoiți să se confrunte frecvent cu trișori, potrivit sondajelor Irdeto Global Gaming, doar 12% dintre aceștia spunând că nu au avut de-a face până acum cu asemenea probleme. În același timp, unul din trei jucători mărturisește că a înșelat la rândul său în jocurile online.
„Fair-play-ul este foarte important pentru jucătorii care se străduiesc să-și arate clasa și priceperea. Atunci când jocuri precum CS:GO, PUBG sau DOTA 2 devin suprapopulate cu trișori, participanții onești vor juca mai rar sau chiar vor renunța de tot la joc”, explică Anton Selikhov, Product Owner Kaspersky Anti-Cheat. „Prin urmare, soluția noastră va oferi organizatorilor turneului oportunitatea de a menține un echilibru stabil în comunitatea de jocuri și de a monitoriza progresul competițiilor. Odată cu introducerea Kaspersky Anti-Cheat, compania noastră aduce cei peste 20 de ani de experiență în combaterea malware-ului și a infracționalității cibernetice, pe un nou teritoriu. Dar nu intenționăm să ne mulțumim cu atât: anul acesta va fi lansată și Kaspersky Anti-Cheat for Multiplayer.”
Cei care instalează Kaspersky Anti-Cheat, pot participa la competițiile online în siguranță. Computerul va colecta informații despre procesul de joc pe care le va trimite în cloud-ul Anti-Cheat Kaspersky, acestea urmând să fie analizate pentru a putea descoperi activități suspecte. Aplicația nu va lua nicio măsură penalizatoare împotriva jucătorului, decizia în acest sens putând fi luată doar de organizatorul turneului.
Alexander Chegrinez, Chief Business Development Officer la StarLadder adaugă: „Mulți jucători pot trișa pentru a câștiga bani reali sau pentru a se califica în turnee. Acest fenomen în creștere poate submina încrederea în industria eSports și scădea popularitatea turneelor online. Soluția Kaspersky Anti-Cheat ne permite să folosim experiența vastă a companiei în domeniul jocurilor. Vom testa această nouă soluție la turneele noastre pentru a verifica cât de des apelează jucătorii la un comportament necinstit. Suntem siguri că această nouă soluție va aduce mai mulți jucători pe platforma StarLadder și va facilita dezvoltarea unei comunități mai sănătoase de gaming.”
În prezent, jucătorii online sunt nevoiți să se confrunte frecvent cu trișori, potrivit sondajelor Irdeto Global Gaming, doar 12% dintre aceștia spunând că nu au avut de-a face până acum cu asemenea probleme. În același timp, unul din trei jucători mărturisește că a înșelat la rândul său în jocurile online.
„Fair-play-ul este foarte important pentru jucătorii care se străduiesc să-și arate clasa și priceperea. Atunci când jocuri precum CS:GO, PUBG sau DOTA 2 devin suprapopulate cu trișori, participanții onești vor juca mai rar sau chiar vor renunța de tot la joc”, explică Anton Selikhov, Product Owner Kaspersky Anti-Cheat. „Prin urmare, soluția noastră va oferi organizatorilor turneului oportunitatea de a menține un echilibru stabil în comunitatea de jocuri și de a monitoriza progresul competițiilor. Odată cu introducerea Kaspersky Anti-Cheat, compania noastră aduce cei peste 20 de ani de experiență în combaterea malware-ului și a infracționalității cibernetice, pe un nou teritoriu. Dar nu intenționăm să ne mulțumim cu atât: anul acesta va fi lansată și Kaspersky Anti-Cheat for Multiplayer.”
Cei care instalează Kaspersky Anti-Cheat, pot participa la competițiile online în siguranță. Computerul va colecta informații despre procesul de joc pe care le va trimite în cloud-ul Anti-Cheat Kaspersky, acestea urmând să fie analizate pentru a putea descoperi activități suspecte. Aplicația nu va lua nicio măsură penalizatoare împotriva jucătorului, decizia în acest sens putând fi luată doar de organizatorul turneului.
Alexander Chegrinez, Chief Business Development Officer la StarLadder adaugă: „Mulți jucători pot trișa pentru a câștiga bani reali sau pentru a se califica în turnee. Acest fenomen în creștere poate submina încrederea în industria eSports și scădea popularitatea turneelor online. Soluția Kaspersky Anti-Cheat ne permite să folosim experiența vastă a companiei în domeniul jocurilor. Vom testa această nouă soluție la turneele noastre pentru a verifica cât de des apelează jucătorii la un comportament necinstit. Suntem siguri că această nouă soluție va aduce mai mulți jucători pe platforma StarLadder și va facilita dezvoltarea unei comunități mai sănătoase de gaming.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall