Domeniile Averești au un nou Country Manager în persoana lui Rareș Florea
Data publicarii: 18-10-2019 | EconomieDomeniile Averești, unul dintre cei mai mari producători de vinuri la nivel local, companie ce dispune de o plantație situată în top 10 al plantațiilor de viță de vie din România, și-a mărit echipa de management cooptându-l în poziția de Country Manager pe Rareș Florea.
Începând cu luna octombrie, Rareș Florea și-a ocupat noul post, aducând totodată un plus de treisprezece ani de experiență profesională în industria de retail, servicii financiare și comerț online. Acesta va superviza activitatea și strategia comercială a Domeniilor Averești din România, coordonând totodată și procesul de extindere în alte țări de pe continentele Europa și Asia.
„Modele de business evoluează rapid în industria de larg consum, iar noua poziție mă responsabilizează și mai mult, fiind vorba de business-ul nostru de familie. Noua funcție aduce cu sine provocări, dar și șansa de valorifica experiența acumulată până acum în transformarea și maturizarea acestui segment de piață, care are un potențial de creștere uriaș. Dintotdeauna am fost adeptul unei culturi antreprenoriale, care pune pe primul loc oamenii și posibilitatea de a gândi și implementa acțiuni clare într-un timp scurt, mentalitate pe care cu siguranță am regasit-o și în cadrul noii echipe”, menționează Rareș Florea.
Rareș Florea este absolvent al Universității București, Facultatea de Administrație Publică, acesta intrând în contact cu mediul de afaceri internațional încă de la primul său loc de muncă. Ascensiunea sa profesională s-a concretizat de-a lungul timpului, Rareș ocupând poziții cheie în cadrul mai multor companii de top precum bancpost, Groupon, PayU sau Vector Watch. Acesta a supervizat relațiile de business cu companiile locale și internaționale. După achiziționarea Vector Watch de către compania americană Fitbit, în anul 2017, Rareș a ocupat poziția de Regional Country Manager CEE fiind responsabil de strategia comercială a companiei în 19 țări din Europa.
Începând cu luna octombrie, Rareș Florea și-a ocupat noul post, aducând totodată un plus de treisprezece ani de experiență profesională în industria de retail, servicii financiare și comerț online. Acesta va superviza activitatea și strategia comercială a Domeniilor Averești din România, coordonând totodată și procesul de extindere în alte țări de pe continentele Europa și Asia.
„Modele de business evoluează rapid în industria de larg consum, iar noua poziție mă responsabilizează și mai mult, fiind vorba de business-ul nostru de familie. Noua funcție aduce cu sine provocări, dar și șansa de valorifica experiența acumulată până acum în transformarea și maturizarea acestui segment de piață, care are un potențial de creștere uriaș. Dintotdeauna am fost adeptul unei culturi antreprenoriale, care pune pe primul loc oamenii și posibilitatea de a gândi și implementa acțiuni clare într-un timp scurt, mentalitate pe care cu siguranță am regasit-o și în cadrul noii echipe”, menționează Rareș Florea.
Rareș Florea este absolvent al Universității București, Facultatea de Administrație Publică, acesta intrând în contact cu mediul de afaceri internațional încă de la primul său loc de muncă. Ascensiunea sa profesională s-a concretizat de-a lungul timpului, Rareș ocupând poziții cheie în cadrul mai multor companii de top precum bancpost, Groupon, PayU sau Vector Watch. Acesta a supervizat relațiile de business cu companiile locale și internaționale. După achiziționarea Vector Watch de către compania americană Fitbit, în anul 2017, Rareș a ocupat poziția de Regional Country Manager CEE fiind responsabil de strategia comercială a companiei în 19 țări din Europa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online