Mastercard este brandul cu cea mai mare creștere conform raportului Best Global Brands 2019
Data publicarii: 07-11-2019 | EconomiePublicat recent, raportul Best Global Brands 2019 Iconic Moves lansat de Interbrand, desemnează Mastercard drept brandul cu cea mai mare creștere din acest an. (Interbrand este una dintre cele mai importante companii de consultanță în marketing în vreme ce Mastercard, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața procesatorilor de plăți).
Rezultatul obținut de Mastercard a fost obținut în urma unei creșteri spectaculoase de nu mai puțin de 25 de procente care a propulsat brandul cu 8 locuri peste locul ocupat anul trecut în topul 100 al celor mai valoroase branduri din toate industriile, la nivel global. Astfel, Mastercard a urcat de pe poziția 70 direct pe poziția 62.
“Trăim într-o perioadă extrem de efervescentă, presărată cu schimbări sociale, tehnologice și industriale care afectează fiecare aspect al vieții. Ceea ce înseamnă că acțiunile curajoase sunt indispensabile pentru brandurile care își doresc să fie întotdeauna aproape de consumatori, iar inițiativele imprevizibile care reușesc să anticipeze nevoile și dorințele consumatorilor sunt absolut necesare pentru acele companii care vor să rămână relevante. Este extraordinar să vedem cum eforturile noastre sunt recunoscute în toate industriile – este un semnal că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Marketing Director Mastercard.
Aspectele cheie evaluate de acest raport au fost evaluarea performanței financiare a companiei, puterea generală a brandului respectiv rolul pe care brandul îl joacă în preferințele consumatorilor. Mastercard a punctat bine din toate aceste puncte de vedere, reușind să atragă atenția și la alte capitole precum înțelegerea clară privind schimbare apeisajului consumatorului și nevoia de creștere continuă prin intermediul inovației tehnologice și a parteneriatelor. De asemenea, Mastercard a performat și în ceea ce privește identitatea de brand, la acest capitol contribuind în mare măsură lansarea identității audio, lucru care a permis companiei sa devină din ce în ce mai ușor de recunoscut într-o lume dominată de digital.
Rezultatul obținut de Mastercard a fost obținut în urma unei creșteri spectaculoase de nu mai puțin de 25 de procente care a propulsat brandul cu 8 locuri peste locul ocupat anul trecut în topul 100 al celor mai valoroase branduri din toate industriile, la nivel global. Astfel, Mastercard a urcat de pe poziția 70 direct pe poziția 62.
“Trăim într-o perioadă extrem de efervescentă, presărată cu schimbări sociale, tehnologice și industriale care afectează fiecare aspect al vieții. Ceea ce înseamnă că acțiunile curajoase sunt indispensabile pentru brandurile care își doresc să fie întotdeauna aproape de consumatori, iar inițiativele imprevizibile care reușesc să anticipeze nevoile și dorințele consumatorilor sunt absolut necesare pentru acele companii care vor să rămână relevante. Este extraordinar să vedem cum eforturile noastre sunt recunoscute în toate industriile – este un semnal că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Ioana Gorgăneanu, Marketing Director Mastercard.
Aspectele cheie evaluate de acest raport au fost evaluarea performanței financiare a companiei, puterea generală a brandului respectiv rolul pe care brandul îl joacă în preferințele consumatorilor. Mastercard a punctat bine din toate aceste puncte de vedere, reușind să atragă atenția și la alte capitole precum înțelegerea clară privind schimbare apeisajului consumatorului și nevoia de creștere continuă prin intermediul inovației tehnologice și a parteneriatelor. De asemenea, Mastercard a performat și în ceea ce privește identitatea de brand, la acest capitol contribuind în mare măsură lansarea identității audio, lucru care a permis companiei sa devină din ce în ce mai ușor de recunoscut într-o lume dominată de digital.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online