Visa extinde programul de transport Visa Ready For Transit
Data publicarii: 12-11-2019 | Finante-BanciVisa a anunță că peste 100 de parteneri s-au înscris până acum în programul global de transporturi Visa Ready for Transit, un program menit să asigure călătorilor o experiență de plată rapidă și sigură respectiv transportatorilor, acces la o rețea de soluții tehnologice și expertiză care facilitează transportul călătorilor.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall