Visa extinde programul de transport Visa Ready For Transit
Data publicarii: 12-11-2019 | Finante-BanciVisa a anunță că peste 100 de parteneri s-au înscris până acum în programul global de transporturi Visa Ready for Transit, un program menit să asigure călătorilor o experiență de plată rapidă și sigură respectiv transportatorilor, acces la o rețea de soluții tehnologice și expertiză care facilitează transportul călătorilor.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025