Visa extinde programul de transport Visa Ready For Transit
Data publicarii: 12-11-2019 | Finante-BanciVisa a anunță că peste 100 de parteneri s-au înscris până acum în programul global de transporturi Visa Ready for Transit, un program menit să asigure călătorilor o experiență de plată rapidă și sigură respectiv transportatorilor, acces la o rețea de soluții tehnologice și expertiză care facilitează transportul călătorilor.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
În cadrul acestui program, operatorii de transport din întreaga lume recunosc avantajele introducerii metodei de plăți contactless la turnichetii de la metrou și autobuze. Plata biletelor sau a abonamentelor cu ajutorul unor soluții contactless sau a portofelelor digitale, îi avantajează de asemenea pe clienți care economisesc în acest fel timp prețios.
“Călătorii din întreaga lume apreciază viteza, securitatea și confortul plăților contactless, iar operatorii de transport au înțeles acest mesaj. Având aproape 180 de proiecte în desfășurare, Visa și-a luat angajamentul de a oferi o experiență îmbunătățită de călătorie oriunde în lume”, a declarat Nick Mackie, șef global pe mobilitate urbană în cadrul Visa. „Suntem încurajați de dezvoltarea constantă a Visa Ready for Transit, o componentă esențială în furnizarea accelerată de soluții de transport contactless, prin faptul că oferă operatorilor de transport acces la soluțiile certificate Visa, ajutând în același timp partenerii să își maximizeze investițiile”.
Soluțiile de plată contactless eficientizează plata biletelor de călătorie și a abonamentelor din industria de transporturi reducând în același timp costurile operaționale. Numărul de clienți crește exponențial de asemenea, odată cu facilitățile oferite acestora de acest tip de plăți și de ușurința cu care biletele pot fi achiziționate.
“MTA și-a luat angajamentul de a face călătoriile mai rapide și mai convenabile. Plata contactless cu cardul bancar și portofelul digital nu face doar mai plăcută experiența de călătorie, ci oferă, de asemenea, flexibilitate și posibilitatea de a utiliza metoda de plată preferată”, a declarat Al Putre, OMNY Program Executive, MTA. „Am primit feedback extrem de încurajator de la călători de când am lansat OMNY, noul sistem de plată contactless a călătoriilor din MTA, fapt evidențiat de cele aproape 3 milioane de plăți contactless înregistrate de la lansarea din 31 mai. Pentru succesul proiectului a fost esențială colaborarea cu parteneri cu expertiză tehnică și capabilități de top care au făcut posibilă această experiență”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI