Campania „Iarna la volan” se extinde în acest nou an cu noi mesaje dedicate pietonilor și șoferilor
Data publicarii: 10-12-2019 | AutoPotrivit unui sondaj realizat pe un eșantion reprezentativ de 16200 de persoane, 90% dintre pietonii români recunosc faptul că au traversat neregulamentar strada de cel puțin câteva ori în acest an. Deși 7 din 10 recunosc că acest lucru este periculos, jumătate din cei chestionați spun că încalcă regulile de circulație pentru că trecerile de pietoni sunt poziționate prea departe de locurile prin care vor să traverseze strada.
Din păcate, traversarea neregulamentară s-a numărat printre principalele cauze ale accidentelor grave de circulație, deși 88% dintre cei care au participat la sondaj au declarat că nu trec strada fără să se asigure. Mai mult, odată cu sezonul rece, riscul de accident crește, motiv pentru care pe toată durata lunii decembrie, se va derula ediția a treia a campaniei naționale de prevenție și siguranță rutieră „Iarna la volan”. Organizat de către GENERALI România împreună cu APPA - Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor, programul din acest an se va extinde pentru a include atât sfaturi care vor fi oferite atât șoferilor cât și pietonilor.

Inițiativa GENERALI și APPA are ca principal obiectiv creșterea nivelului de conștientizare a șoferilor români cu privire la riscurile pe care le implică șofatul pe timp de iarnă dar și de a atrage atenția pietonilor despre necesitatea de a traversa corect, cât și despre riscurile pe care traversarea prin locuri nepermise le implică. Programul „Iarna la volan” face de asemenea parte dintr-un demers mai amplu, „Fii treaz la volan”, care are scopul de a atrage atenția șoferilor cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a preveni accidentele și pentru a circula în siguranță pe drumurile publice.
Din păcate, traversarea neregulamentară s-a numărat printre principalele cauze ale accidentelor grave de circulație, deși 88% dintre cei care au participat la sondaj au declarat că nu trec strada fără să se asigure. Mai mult, odată cu sezonul rece, riscul de accident crește, motiv pentru care pe toată durata lunii decembrie, se va derula ediția a treia a campaniei naționale de prevenție și siguranță rutieră „Iarna la volan”. Organizat de către GENERALI România împreună cu APPA - Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor, programul din acest an se va extinde pentru a include atât sfaturi care vor fi oferite atât șoferilor cât și pietonilor.

Inițiativa GENERALI și APPA are ca principal obiectiv creșterea nivelului de conștientizare a șoferilor români cu privire la riscurile pe care le implică șofatul pe timp de iarnă dar și de a atrage atenția pietonilor despre necesitatea de a traversa corect, cât și despre riscurile pe care traversarea prin locuri nepermise le implică. Programul „Iarna la volan” face de asemenea parte dintr-un demers mai amplu, „Fii treaz la volan”, care are scopul de a atrage atenția șoferilor cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a preveni accidentele și pentru a circula în siguranță pe drumurile publice.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial