Doi din zece români doresc să își încheie asigurări private de sănătate în prima jumătate a anului
Data publicarii: 27-02-2020 | Actualitate„Totul despre asigurările de sănătate” este una dintre cele mai importante campanii naționale de informare dedicată atât asigurărilor de sănătate cât și promovării unui stil de viață sănătos. Campania lansată de APPA - Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor, aceasta s-a desfășurat în două etape: 18-30 noiembrie 2019 respectiv 15-31 ianuarie 2020.
Campania s-a desfășurat sub forma unui sondaj care ne dezvăluie câteva aspecte importante cu privire la comportamentul românilor în ceea ce privește intenția de a încheia asigurări private dar și cu privire la stilul de viață al acestora.
Potrivit acestui sondaj, 69% dintre români obișnuiesc să caute informații pe Internet atunci când se confruntă cu probleme medicale. Mai mult, aproape 50% dintre respondenți recunosc că nu își fac un set de analize anual, printre argumentele citate fiind lipsa de timp (30%) și complexitatea procesului (18%). 13% dintre respondenți consideră pe de altă parte că nu au nevoie de analize medicale deoarece sunt sănătoși.
Dintre cei care caută informații pe internet atunci când se confruntă cu probleme medicale, 48% au declarat că s-au dus la medic, 22% au încercat tratamente naturiste în vreme ce 13% au încercat să recurgă la automedicație. 17% nu au luat nicio măsură.
Pe de altă parte, 53% dintre respondenți au declarat că nu cunosc care sunt diferențele dintre asigurările private de sănătate și un abonament medical. În același timp, 19% dintre aceștia au declarat că nu beneficiază de asigurări private de sănătate dar doresc să își facă una în următoarele șase luni. Aproape un sfert (24%) dintre respondenți beneficiază de astfel de polițe de la serviciu în vreme ce doar 5% și-au încheiat polițe pe cont propriu. 52% dintre românii care au participat la sondaj nu au asigurări private de viață și nici nu doresc să își facă una în perioada imediat următoare.
Cât privește sumele pe care aceștia ar fi dispuși să le aloce lunar pentru servicii private de sănătate, 29% dintre respondenți au menționat sume între 50 și 100 de lei, 16% sub 50 de lei și doar 14% sume cuprinse între 100 și 300 de lei. 36% dintre participanți nu ar fi dispuși să aloce o sumă lunară pentru a beneficia de servici private de sănătate.
Campania s-a desfășurat sub forma unui sondaj care ne dezvăluie câteva aspecte importante cu privire la comportamentul românilor în ceea ce privește intenția de a încheia asigurări private dar și cu privire la stilul de viață al acestora.
Potrivit acestui sondaj, 69% dintre români obișnuiesc să caute informații pe Internet atunci când se confruntă cu probleme medicale. Mai mult, aproape 50% dintre respondenți recunosc că nu își fac un set de analize anual, printre argumentele citate fiind lipsa de timp (30%) și complexitatea procesului (18%). 13% dintre respondenți consideră pe de altă parte că nu au nevoie de analize medicale deoarece sunt sănătoși.
Dintre cei care caută informații pe internet atunci când se confruntă cu probleme medicale, 48% au declarat că s-au dus la medic, 22% au încercat tratamente naturiste în vreme ce 13% au încercat să recurgă la automedicație. 17% nu au luat nicio măsură.
Pe de altă parte, 53% dintre respondenți au declarat că nu cunosc care sunt diferențele dintre asigurările private de sănătate și un abonament medical. În același timp, 19% dintre aceștia au declarat că nu beneficiază de asigurări private de sănătate dar doresc să își facă una în următoarele șase luni. Aproape un sfert (24%) dintre respondenți beneficiază de astfel de polițe de la serviciu în vreme ce doar 5% și-au încheiat polițe pe cont propriu. 52% dintre românii care au participat la sondaj nu au asigurări private de viață și nici nu doresc să își facă una în perioada imediat următoare.
Cât privește sumele pe care aceștia ar fi dispuși să le aloce lunar pentru servicii private de sănătate, 29% dintre respondenți au menționat sume între 50 și 100 de lei, 16% sub 50 de lei și doar 14% sume cuprinse între 100 și 300 de lei. 36% dintre participanți nu ar fi dispuși să aloce o sumă lunară pentru a beneficia de servici private de sănătate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare