BCR raportează o creștere puternică a creditării și acelerare a proceselor digitale pentru anul 2019
Data publicarii: 04-03-2020 | Finante-BanciPotrivit datelor furnizate recent de către reprezentanții BCR, portofliul de credite acordate de Banca Comercială Română a crescut cu zece procente în anul 2019, atât pe segmentul de retail cât și pe cel de corporate. Banca sus numită a acordat astfel credite în valoare de 7,8 miliarde de lei pentru persoane fizice, susținând în acest sens prosperitatea clienților în calitate de cel mai important funanțator autohton pentru achiziția de locuințe.
De asemenea, Banca Comercială Română a acordat o serie de credite și companiilor, finanțări care s-au ridicat la suma de 7,4 miliarde de lei dintre care 40% reprezintă credite pentru investiții. BCR își continuă astfel politica de susținere a antreprenorilor în special pe segmentul IMM-urilor, unde finanțările au crescut cu 12,3% față de anul 2019 dar și în programul Start-Up Nation în cadrul căruia au fost finanțate 2500 de start-up-uri doar în anul 2019.
Tot în anul 2019, profitul Băncii Comerciale Române a fost de aproape 600 milioane lei în vreme ce numărul clienților activi a crescut cu 34% față de anul 2018, creștere facilitată și de lansarea primului credit negarantat complet digital și a primei facilități online de refinanțare a creditelor. De altfel, accelerarea implementării soluțiilor digitale moderne, face parte din platforma de bază a băncii, viitorul serviciilor bancare fiind în mare măsură legat de capacitatea de adaptare la lumea din ce în ce mai digitalizată și mai dependentă de mediul online.
„În 2019 am fost determinați să învățăm și să ne adaptăm, pentru a susține economia reală, pentru a promova educația financiară și pentru a aduce prosperitate clienților noștri. Ne-am concentrat pasiunea și eforturile pentru a accelera digitalizarea proceselor și operațiunilor, printr-o strategie integrată, în beneficiul tuturor echipelor și canalelor noastre de interacțiune cu clienții. Vreau să mulțumesc colegilor noștri pentru că au acceptat să mergem împreună în această călătorie digitală, și clienților, pentru deschiderea cu care au adoptat noile noastre soluții, alegând o experiența bancară mai simplă și mai flexibilă. Vom continua să inovăm și să simplificăm modul de lucru, pentru că este aspirația noastră să facem banking-ul mai ușor și mai plăcut pentru oamenii cu care interacționăm”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.
De asemenea, Banca Comercială Română a acordat o serie de credite și companiilor, finanțări care s-au ridicat la suma de 7,4 miliarde de lei dintre care 40% reprezintă credite pentru investiții. BCR își continuă astfel politica de susținere a antreprenorilor în special pe segmentul IMM-urilor, unde finanțările au crescut cu 12,3% față de anul 2019 dar și în programul Start-Up Nation în cadrul căruia au fost finanțate 2500 de start-up-uri doar în anul 2019.
Tot în anul 2019, profitul Băncii Comerciale Române a fost de aproape 600 milioane lei în vreme ce numărul clienților activi a crescut cu 34% față de anul 2018, creștere facilitată și de lansarea primului credit negarantat complet digital și a primei facilități online de refinanțare a creditelor. De altfel, accelerarea implementării soluțiilor digitale moderne, face parte din platforma de bază a băncii, viitorul serviciilor bancare fiind în mare măsură legat de capacitatea de adaptare la lumea din ce în ce mai digitalizată și mai dependentă de mediul online.
„În 2019 am fost determinați să învățăm și să ne adaptăm, pentru a susține economia reală, pentru a promova educația financiară și pentru a aduce prosperitate clienților noștri. Ne-am concentrat pasiunea și eforturile pentru a accelera digitalizarea proceselor și operațiunilor, printr-o strategie integrată, în beneficiul tuturor echipelor și canalelor noastre de interacțiune cu clienții. Vreau să mulțumesc colegilor noștri pentru că au acceptat să mergem împreună în această călătorie digitală, și clienților, pentru deschiderea cu care au adoptat noile noastre soluții, alegând o experiența bancară mai simplă și mai flexibilă. Vom continua să inovăm și să simplificăm modul de lucru, pentru că este aspirația noastră să facem banking-ul mai ușor și mai plăcut pentru oamenii cu care interacționăm”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial