74% dintre companii își doresc să investească în tehnologii în domeniul resurselor umane
Data publicarii: 10-03-2020 | HR/CariereToate companiile își doresc să atragă talente, să contribuie continuu la dezvoltarea angajaților astfel încât aceștia să își poată atinge potențialul maxim și implicit să ajungă la un maxim de productivitate. Potrivit unui sondaj recent realizat de către PwC, „Human Resources Technology”, acestea sunt și principalele provocări ale anului curent pentru liderii departamentelor de resurse umane.
În acest sens, pentru a-și rezolva mare parte din provocările prezente, 74% dintre cei chestionați cu ocazia sondajului PwC susțin că intenționează să își majoreze investițiile în tehnologie. Mai mult, 79% dintre respondenți își doresc să adopte deja tehnologii bazate pe Inteligența Artificială, nu mai târziu de anul 2022.
Participanții la studiu au fost chestionați de asemenea cu privire la tehnologiile pe care aceștia își doresc să le folosească. Aceștia au menționat una sau mai multe zone de interes după cum urmează: 49% dintre aceștia au în vedere recrutarea de talente, 48% îmbunătățirea experienței angajaților, 46% cartografierea competențelor dar și a parcursului carierei, 45% automatizarea proceselor de HR și recrutările inteligente respectiv 36% traininguri personalizate.
”Generația actuală de tehnologii are soluții pentru fiecare aspect al departamentelor de resurse umane și monitorizează fiecare dimensiune a muncii, aducând beneficii importante. Totuși, în cadrul transformării digitale, adoptarea tehnologiilor emergente este doar un pas, cel mai important obiectiv fiind dezvoltarea forței de muncă și deschiderea culturii organizaționale către inovație și schimbare. Prin urmare, provocarea reală este adoptarea tehnologiilor de către angajați care trebuie sprijiniți în acest demers cu traininguri și alte modalități de stimulare”, a declarat Ionuț Sas, Partener, People and Organisation Leader PwC România.
Piața globală a soluțiilor tehnologice pentru departamentele de resurse umane dezvoltate în cloud s-a dezvoltat în ultimii ani ajungând în prezent la o valoare de 148 de milioane de dolari. Potrivit sondajului PwC, 82% dintre companii consideră că adoptarea noilor tehnologii de către angajați nu este nicidecum un proces simplu și de aceea, se gândesc la noi și noi strategii menite să îmbunătățească competențele digitale ale acestora care prevăd atât stimulente de natură diferită cât și transformarea acestui proces într-unul agreabil, asemănător unui joc.
În acest sens, pentru a-și rezolva mare parte din provocările prezente, 74% dintre cei chestionați cu ocazia sondajului PwC susțin că intenționează să își majoreze investițiile în tehnologie. Mai mult, 79% dintre respondenți își doresc să adopte deja tehnologii bazate pe Inteligența Artificială, nu mai târziu de anul 2022.
Participanții la studiu au fost chestionați de asemenea cu privire la tehnologiile pe care aceștia își doresc să le folosească. Aceștia au menționat una sau mai multe zone de interes după cum urmează: 49% dintre aceștia au în vedere recrutarea de talente, 48% îmbunătățirea experienței angajaților, 46% cartografierea competențelor dar și a parcursului carierei, 45% automatizarea proceselor de HR și recrutările inteligente respectiv 36% traininguri personalizate.
”Generația actuală de tehnologii are soluții pentru fiecare aspect al departamentelor de resurse umane și monitorizează fiecare dimensiune a muncii, aducând beneficii importante. Totuși, în cadrul transformării digitale, adoptarea tehnologiilor emergente este doar un pas, cel mai important obiectiv fiind dezvoltarea forței de muncă și deschiderea culturii organizaționale către inovație și schimbare. Prin urmare, provocarea reală este adoptarea tehnologiilor de către angajați care trebuie sprijiniți în acest demers cu traininguri și alte modalități de stimulare”, a declarat Ionuț Sas, Partener, People and Organisation Leader PwC România.
Piața globală a soluțiilor tehnologice pentru departamentele de resurse umane dezvoltate în cloud s-a dezvoltat în ultimii ani ajungând în prezent la o valoare de 148 de milioane de dolari. Potrivit sondajului PwC, 82% dintre companii consideră că adoptarea noilor tehnologii de către angajați nu este nicidecum un proces simplu și de aceea, se gândesc la noi și noi strategii menite să îmbunătățească competențele digitale ale acestora care prevăd atât stimulente de natură diferită cât și transformarea acestui proces într-unul agreabil, asemănător unui joc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial