ING Bank impreuna cu parteneri ONG, clienti si angajati se implica pentru diminuarea efectelor cauzate de COVID-19
Data publicarii: 05-04-2020 | Finante-BanciING România, împreună cu parteneri de încredere ai instituției financiare, donează 330.000 euro pentru achizițiile de echipamente de protecție și teste dar și către dezvoltarea unor platforme digitale de informare publică, încercând în acest fel să contribuie la lupta pe care o purtăm cu toții împotriva noului Coronavirus și implicit la reducerea suprasolicitării sistemului medical din țara noastră. ING Bank oferă de asemenea tuturor colaboratorilor și clienților care vor să se alăture acestei lupte posibilitatea de a contribui la un fond de urgență care poate fi alimentat cu donații directe din clientul de banking online disponibil pe toate dispozitivele conectate la Internet, HomeBank. Mai mult, inițiativele companiei nu se vor opri aici. În lunile următoare, pe măsură ce efectele pandemiei vor pune o presiune din ce în ce mai mare pe economia locală și implicit pe clienții instituției, ING va anunța noi inițiative sociale menite să îi ajute pe cei aflați în impas.
ING va sponsoriza achiziția a peste 300.000 de echipamente de protecție care în următoarele două săptămâni vor fi donate unităților medicale de stat care au nevoie de sprijin urgent. Acestora li se vor adăuga și peste 5000 e sisteme de testare care vor fi utilizate pentru testări gratuite menite să depisteze infectările cu Covid-19. Acestea vor fi procesate în rețeaua de laboratoare Regina Maria la cererea directă a instituțiilor medicale publice.
ING Bank a aplicat de asemenea o serie de măsuri menite să protejeze sănătatea angajaților și a clienților, menținând în același timp funcționale serviciile băncii. „Astăzi, peste 95% dintre colegii din sediul central ING lucrează de acasă, fără a influența buna funcționare a serviciilor noastre. Colegii care vin la birou fac parte din echipele care asigură servicii critice pentru continuitatea activității ce nu se pot desfășura de acasă. În ceea ce privește rețeaua de ING Office, am redus programul de lucru, acum între orele 09.00 – 15.00, am limitat numărul de clienți care fi în același timp în sediu și am montat panouri de protecție pe birourile consultanților noștri. Oamenii sunt prioritatea noastră principală și luăm toate măsurile necesare pentru siguranța și sănătatea lor” se arată într-un comunicat oficial al companiei.
ING va sponsoriza achiziția a peste 300.000 de echipamente de protecție care în următoarele două săptămâni vor fi donate unităților medicale de stat care au nevoie de sprijin urgent. Acestora li se vor adăuga și peste 5000 e sisteme de testare care vor fi utilizate pentru testări gratuite menite să depisteze infectările cu Covid-19. Acestea vor fi procesate în rețeaua de laboratoare Regina Maria la cererea directă a instituțiilor medicale publice.
ING Bank a aplicat de asemenea o serie de măsuri menite să protejeze sănătatea angajaților și a clienților, menținând în același timp funcționale serviciile băncii. „Astăzi, peste 95% dintre colegii din sediul central ING lucrează de acasă, fără a influența buna funcționare a serviciilor noastre. Colegii care vin la birou fac parte din echipele care asigură servicii critice pentru continuitatea activității ce nu se pot desfășura de acasă. În ceea ce privește rețeaua de ING Office, am redus programul de lucru, acum între orele 09.00 – 15.00, am limitat numărul de clienți care fi în același timp în sediu și am montat panouri de protecție pe birourile consultanților noștri. Oamenii sunt prioritatea noastră principală și luăm toate măsurile necesare pentru siguranța și sănătatea lor” se arată într-un comunicat oficial al companiei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău