Rezultate Libra Internet Bank in 2019 - crestere organica, parteneriate cu fintech-uri si active de peste 6,5 miliarde lei
Data publicarii: 06-05-2020 | Finante-BanciAnul trecut s-a încheiat cum nu se putea mai bine pentru Libra Internet Bank, instituția financiară reușind să își consolideze poziția pe piața bancară din România, obținând totodată și un profit net de peste 115 milioane de lei dar și poziția de partener cheie pentru o serie de fintech-uri.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online