Rezultate Libra Internet Bank in 2019 - crestere organica, parteneriate cu fintech-uri si active de peste 6,5 miliarde lei
Data publicarii: 06-05-2020 | Finante-BanciAnul trecut s-a încheiat cum nu se putea mai bine pentru Libra Internet Bank, instituția financiară reușind să își consolideze poziția pe piața bancară din România, obținând totodată și un profit net de peste 115 milioane de lei dar și poziția de partener cheie pentru o serie de fintech-uri.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?