Rezultate Libra Internet Bank in 2019 - crestere organica, parteneriate cu fintech-uri si active de peste 6,5 miliarde lei
Data publicarii: 06-05-2020 | Finante-BanciAnul trecut s-a încheiat cum nu se putea mai bine pentru Libra Internet Bank, instituția financiară reușind să își consolideze poziția pe piața bancară din România, obținând totodată și un profit net de peste 115 milioane de lei dar și poziția de partener cheie pentru o serie de fintech-uri.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.
“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.
Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.
“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business