Rezultate Libra Internet Bank in 2019 - crestere organica, parteneriate cu fintech-uri si active de peste 6,5 miliarde lei

Data publicarii: 06-05-2020 | Finante-Banci
Anul trecut s-a încheiat cum nu se putea mai bine pentru Libra Internet Bank, instituția financiară reușind să își consolideze poziția pe piața bancară din România, obținând totodată și un profit net de peste 115 milioane de lei dar și poziția de partener cheie pentru o serie de fintech-uri.

Pe tot parcursul anului 2019, Libra Internet Bank a continuat să investească masiv în tehnologie și să rămână deschisă către parteneriatele digitale, devenind și prima instituție de acest gen din România care reușește să exporte tehnologie bancară în cadrul unui proiect internațional de plăți instant printr-o aplicație de mesagerie, Moneytou Powered by Mastercard. De asemenea, Libra a investit și în extinderea rețelei de sucursale deschizând patru noi sedii la Cluj, Slobozia, București și Focșani.

“Strategia noastra de nisa, cu o activitate de creditare responsabila, in industrii ferite, si cu pastrarea unui echilibru permanent intre canalele clasice si cele alternative a condus la rezultate foarte bune de-a lungul timpului. In conditiile unei raspunderi majore pe care o avem fata de toti clientii nostri, aceasta abordare reprezinta atuul care ne asigura, astazi, agilitatea de business necesara pentru a putea raspunde rapid si eficient la schimbarile din piata”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

Totodată, valoare totală a activelor Libra Internet Bank a ajuns la 6,53 miliarde lei, o creștere de 20% față de anul 2018. Soldul creditelor a depășit la rândul său suma de 4 miliarde de lei, o creștere de 23% față de valoarea atinsă în exercițiul financiar precedent. În același timp, rata de neperformanță a rămas la un nivel extrem de scăzut, sub media pieței, valoarea înregistrată fiind de 1,70% la finele anului 2019.

“Toate aceste rezultate au fost atinse cu ajutorul unei echipe puternice, cea a angajatilor Libra. Am acordat o atentie deosebita colegilor din banca, iar acest lucru ne-a adus si o recunoastere oficiala in mediul de business pentru unul dintre cele mai bune programe de employer branding din Romania”, a adaugat Emil Bituleanu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG