Deloitte Romania a asistat liderul local in materiale de constructii, Grupul TeraPlast, in vanzarea diviziei de otel catre Kingspan
Data publicarii: 03-08-2020 | EconomieCel mai mare producător român de materiale de construcții, TeraPlast, a vândut divizia de oțel grupului irlandez Kingspan, lider mondial în producția materialelor termoizolante și de anvelopare a clădirilor, tranzacție asistată și intermediată de către Deloitte România. Tranzacția cuprinde întreaga participație a TeraPlast la fabricile din Serbia și România de panouri termoizolante dar și a producătorului de țiglă metalică, Wetterbest. Valoarea acesteia se ridică la 410 milioane de lei, prețul final urmând a fi stabilit în urma ajustării valorii cu capitalul de lucru și datoriile nete.Ultimul cuvânt îl va avea de spus însă Consiliul Concurenței de a cărei aprobare e nevoie pentru a putea încheia tranzacția din toate punctele de vedere.
„Apreciem profesionalismul și implicarea echipei Deloitte. Calitatea rapoartelor furnizate a contribuit semnificativ la succesul acestei tranzacții. Am avut alături un partener care a înțeles obiectivul nostru de a aduce plus-valoare acționarilor TeraPlast”, a declarat Ioana Birta, CFO TeraPlast.
Echipa de consultanță a Deloitte România a fost condusă în această tranzacție de Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară, asistat de Ioana Boca, Director. Aceasta a fost alcătuită din alți trei membrii importanți ai grupului precum Radu Constantin, Senior Associate, Ionuț Vasilescu, Manager și Miruna Ciocea, Manager. Consultanța fiscală din cadrul proiectului a fost asigurată de o echipă de experți în servicii fiscale condusă de Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, din care au făcut parte Andreea Mărunțelul, Senior Consultant, respectiv Ioana Năstase, Senior Manager.
„Această tranzacție a fost un proiect complex, dată fiind amploarea ei și faptul că vizează active din mai multe țări. Echipa noastră a lucrat cu managementul TeraPlast în mai multe etape și pe o perioadă de mai multe luni. Această colaborare strânsă a fost benefică atât în pregătirea rapoartelor specifice acestui tip de tranzacție, cât și în facilitarea discuțiilor cu potențialii investitori”, a declarat Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară, Deloitte România.
„Apreciem profesionalismul și implicarea echipei Deloitte. Calitatea rapoartelor furnizate a contribuit semnificativ la succesul acestei tranzacții. Am avut alături un partener care a înțeles obiectivul nostru de a aduce plus-valoare acționarilor TeraPlast”, a declarat Ioana Birta, CFO TeraPlast.
Echipa de consultanță a Deloitte România a fost condusă în această tranzacție de Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară, asistat de Ioana Boca, Director. Aceasta a fost alcătuită din alți trei membrii importanți ai grupului precum Radu Constantin, Senior Associate, Ionuț Vasilescu, Manager și Miruna Ciocea, Manager. Consultanța fiscală din cadrul proiectului a fost asigurată de o echipă de experți în servicii fiscale condusă de Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, din care au făcut parte Andreea Mărunțelul, Senior Consultant, respectiv Ioana Năstase, Senior Manager.
„Această tranzacție a fost un proiect complex, dată fiind amploarea ei și faptul că vizează active din mai multe țări. Echipa noastră a lucrat cu managementul TeraPlast în mai multe etape și pe o perioadă de mai multe luni. Această colaborare strânsă a fost benefică atât în pregătirea rapoartelor specifice acestui tip de tranzacție, cât și în facilitarea discuțiilor cu potențialii investitori”, a declarat Radu Dumitrescu, Partener Coordonator Consultanță Financiară, Deloitte România.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online