Parteneriat intre Kaspersky si Ferrari: adaptarea securitatii cibernetice pentru un brand de elita
Data publicarii: 05-08-2020 | IT&CKaspersky a sărbătorit zece ani de parteneriat cu unul dintre cele mai emblematice branduri ale lumii moderne, compania Ferrari. Compania axată pe securitatea cibernetică este unul dintre cei mai importanți sponsori ai scuderiei Ferrari (echipa de Formula 1 a constructotrului de automobile sportive), în ultima perioadă extinzându-și rolul, devenind de asemenea partener tehnic. Kaspersky este altfel și furnizorul de servicii de securitate cibernetică al celor de la Ferrari, servicii de primă clasă care asigură inclusiv protecția infrastructurii.
Astfel, Kaspersky, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de securitate cibernetică globale din ultimele decenii, este prezent încă din anul 2010 pe circuitele de pe glob alături de echipa de Formula 1 a brandului Ferrari. Contractele dintre cele două importante entități nu se rezumă însă la sponsorizări, Kaspersky asigurând securitatea cibernetică a constructorului auto atât pe circuitele de F1 din întreaga lume cât și în cadrul faimoasei fabrici Ferrari de la Maranello, Italia.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică diversificate, servicii care includ atât protejarea zonelor tehnologice tradiționale (endpoints, testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilităților) dar și informații despre amenințări, scanări la cerere etc., cu impact minim asupra performanței. Mai mult, Kaspersky oferă și fanilor motorsport câteva opțiuni inedite printre care se regăsește și posibilitatea de a-și asigura viața digitală prin crearea de parole unice și puternice care reflectă câteva dintre cele mai marcante momente din istoria celor 10 ani de parteneriat cu Ferrari. Generatorul de parole amintit mai sus este disponibil gratuit pe pagina dedicată în mod special acestui parteneriat.
Astfel, Kaspersky, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de securitate cibernetică globale din ultimele decenii, este prezent încă din anul 2010 pe circuitele de pe glob alături de echipa de Formula 1 a brandului Ferrari. Contractele dintre cele două importante entități nu se rezumă însă la sponsorizări, Kaspersky asigurând securitatea cibernetică a constructorului auto atât pe circuitele de F1 din întreaga lume cât și în cadrul faimoasei fabrici Ferrari de la Maranello, Italia.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică diversificate, servicii care includ atât protejarea zonelor tehnologice tradiționale (endpoints, testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilităților) dar și informații despre amenințări, scanări la cerere etc., cu impact minim asupra performanței. Mai mult, Kaspersky oferă și fanilor motorsport câteva opțiuni inedite printre care se regăsește și posibilitatea de a-și asigura viața digitală prin crearea de parole unice și puternice care reflectă câteva dintre cele mai marcante momente din istoria celor 10 ani de parteneriat cu Ferrari. Generatorul de parole amintit mai sus este disponibil gratuit pe pagina dedicată în mod special acestui parteneriat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice