Parteneriat intre Kaspersky si Ferrari: adaptarea securitatii cibernetice pentru un brand de elita
Data publicarii: 05-08-2020 | IT&CKaspersky a sărbătorit zece ani de parteneriat cu unul dintre cele mai emblematice branduri ale lumii moderne, compania Ferrari. Compania axată pe securitatea cibernetică este unul dintre cei mai importanți sponsori ai scuderiei Ferrari (echipa de Formula 1 a constructotrului de automobile sportive), în ultima perioadă extinzându-și rolul, devenind de asemenea partener tehnic. Kaspersky este altfel și furnizorul de servicii de securitate cibernetică al celor de la Ferrari, servicii de primă clasă care asigură inclusiv protecția infrastructurii.
Astfel, Kaspersky, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de securitate cibernetică globale din ultimele decenii, este prezent încă din anul 2010 pe circuitele de pe glob alături de echipa de Formula 1 a brandului Ferrari. Contractele dintre cele două importante entități nu se rezumă însă la sponsorizări, Kaspersky asigurând securitatea cibernetică a constructorului auto atât pe circuitele de F1 din întreaga lume cât și în cadrul faimoasei fabrici Ferrari de la Maranello, Italia.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică diversificate, servicii care includ atât protejarea zonelor tehnologice tradiționale (endpoints, testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilităților) dar și informații despre amenințări, scanări la cerere etc., cu impact minim asupra performanței. Mai mult, Kaspersky oferă și fanilor motorsport câteva opțiuni inedite printre care se regăsește și posibilitatea de a-și asigura viața digitală prin crearea de parole unice și puternice care reflectă câteva dintre cele mai marcante momente din istoria celor 10 ani de parteneriat cu Ferrari. Generatorul de parole amintit mai sus este disponibil gratuit pe pagina dedicată în mod special acestui parteneriat.
Astfel, Kaspersky, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de securitate cibernetică globale din ultimele decenii, este prezent încă din anul 2010 pe circuitele de pe glob alături de echipa de Formula 1 a brandului Ferrari. Contractele dintre cele două importante entități nu se rezumă însă la sponsorizări, Kaspersky asigurând securitatea cibernetică a constructorului auto atât pe circuitele de F1 din întreaga lume cât și în cadrul faimoasei fabrici Ferrari de la Maranello, Italia.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică diversificate, servicii care includ atât protejarea zonelor tehnologice tradiționale (endpoints, testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilităților) dar și informații despre amenințări, scanări la cerere etc., cu impact minim asupra performanței. Mai mult, Kaspersky oferă și fanilor motorsport câteva opțiuni inedite printre care se regăsește și posibilitatea de a-și asigura viața digitală prin crearea de parole unice și puternice care reflectă câteva dintre cele mai marcante momente din istoria celor 10 ani de parteneriat cu Ferrari. Generatorul de parole amintit mai sus este disponibil gratuit pe pagina dedicată în mod special acestui parteneriat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall