Parteneriat intre Kaspersky si Ferrari: adaptarea securitatii cibernetice pentru un brand de elita
Data publicarii: 05-08-2020 | IT&CKaspersky a sărbătorit zece ani de parteneriat cu unul dintre cele mai emblematice branduri ale lumii moderne, compania Ferrari. Compania axată pe securitatea cibernetică este unul dintre cei mai importanți sponsori ai scuderiei Ferrari (echipa de Formula 1 a constructotrului de automobile sportive), în ultima perioadă extinzându-și rolul, devenind de asemenea partener tehnic. Kaspersky este altfel și furnizorul de servicii de securitate cibernetică al celor de la Ferrari, servicii de primă clasă care asigură inclusiv protecția infrastructurii.
Astfel, Kaspersky, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de securitate cibernetică globale din ultimele decenii, este prezent încă din anul 2010 pe circuitele de pe glob alături de echipa de Formula 1 a brandului Ferrari. Contractele dintre cele două importante entități nu se rezumă însă la sponsorizări, Kaspersky asigurând securitatea cibernetică a constructorului auto atât pe circuitele de F1 din întreaga lume cât și în cadrul faimoasei fabrici Ferrari de la Maranello, Italia.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică diversificate, servicii care includ atât protejarea zonelor tehnologice tradiționale (endpoints, testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilităților) dar și informații despre amenințări, scanări la cerere etc., cu impact minim asupra performanței. Mai mult, Kaspersky oferă și fanilor motorsport câteva opțiuni inedite printre care se regăsește și posibilitatea de a-și asigura viața digitală prin crearea de parole unice și puternice care reflectă câteva dintre cele mai marcante momente din istoria celor 10 ani de parteneriat cu Ferrari. Generatorul de parole amintit mai sus este disponibil gratuit pe pagina dedicată în mod special acestui parteneriat.
Astfel, Kaspersky, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de securitate cibernetică globale din ultimele decenii, este prezent încă din anul 2010 pe circuitele de pe glob alături de echipa de Formula 1 a brandului Ferrari. Contractele dintre cele două importante entități nu se rezumă însă la sponsorizări, Kaspersky asigurând securitatea cibernetică a constructorului auto atât pe circuitele de F1 din întreaga lume cât și în cadrul faimoasei fabrici Ferrari de la Maranello, Italia.
“Am intrat în Formula 1 acum 10 ani și de atunci am reușit să construim un parteneriat puternic și de încredere cu Ferrari. Deși lucrăm în industrii foarte diferite, suntem uniți de aceleași valori: leadership-ul tehnologic și pasiunea pentru inovație, devenind mai buni, pe zi ce trece, în ceea ce facem,” spune Eugene Kaspersky, CEO Kaspersky.
“Sistemele informatice de Formula 1 sunt destul de avansate și specifice, de la simulări la sisteme de măsurare a performanței auto. Totodată, acestea utilizează mai multe tehnologii, inclusiv computing de înaltă performanță și un software dezvoltat intern. Natura personalizată a aplicațiilor noastre a impus soluții de Securitate mai adaptate, pentru a ne proteja datele. Kaspersky a ajutat Ferrari să răspundă cerințelor și amenințărilor din industrie, creând produse inovatoare și performante,” spune Alessandro Sala, Head of IT, Security and Compliance la Ferrari.
Kaspersky le-a oferit celor de la Ferrari servicii de securitate cibernetică diversificate, servicii care includ atât protejarea zonelor tehnologice tradiționale (endpoints, testarea penetrării, evaluări ale vulnerabilităților) dar și informații despre amenințări, scanări la cerere etc., cu impact minim asupra performanței. Mai mult, Kaspersky oferă și fanilor motorsport câteva opțiuni inedite printre care se regăsește și posibilitatea de a-și asigura viața digitală prin crearea de parole unice și puternice care reflectă câteva dintre cele mai marcante momente din istoria celor 10 ani de parteneriat cu Ferrari. Generatorul de parole amintit mai sus este disponibil gratuit pe pagina dedicată în mod special acestui parteneriat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an