Lidl inaugureaza un nou magazin in Otopeni
Data publicarii: 22-10-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă cu inaugurarea unui nou magazin în orașul Otopeni la data de 22 octombrie. Acesta va fi situat pe strada 23 August la numerele 208-212 și va dispune de asemenea de o stație de încărcare pentru vehiculele electrice unde vor putea fi alimentate două vehicule simultan.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial