Lidl inaugureaza un nou magazin in Otopeni
Data publicarii: 22-10-2020 | EconomieInvestițiile Lidl în România continuă cu inaugurarea unui nou magazin în orașul Otopeni la data de 22 octombrie. Acesta va fi situat pe strada 23 August la numerele 208-212 și va dispune de asemenea de o stație de încărcare pentru vehiculele electrice unde vor putea fi alimentate două vehicule simultan.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
De altfel, noul magazin va oferi clienților săi nu mai puțin de 120 de locuri de parcare, dar și o suprafață interioară generoasă de 1300 de metri pătrați. În același timp, cu această ocazie vor fi create 20 de noi locuri de muncă.
„Inaugurarea magazinului Lidl din Otopeni continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România”, se arată în comunicatul oficial premergător deschiderii. Orarul noului magazin va fi de luni până sâmbătă între orele 7:30 li 22:00 respectiv duminica între 8:00 și 20:00.
În același timp, Lidl continuă procesul de optimizare constantă a magazinelor pe care le operează, astfel încât acestea să aibă un impact cât mai redus asupra mediului și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună clienților.
Construit în conformitate cu cele mai moderne metode de protecție a mediului cu ajutorul unor tehnologii avansate în acest domeniu, noul magazin Lidl din Otopeni dispune de soluții tehnologice moderne care asigură cele mai înalte standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație, stația de încărcare pentru vehiculele electrice sau sistemul de iluminat LED cu senzor de prezență.
Nu au fost ignorate nici măsurile de prevenire și de limitare a răspândirii virusului Covid-19, adoptate în conformitate cu recomandările autorităților. De asemenea, în acest sens, Lidl le recomandă și clienților să fie precauți și să evite zonele aglomerate, să efectueze pe cât posibil plățile folosind metodele de plată electronice (cardul bancar), să păstreze distanța considerată ca fiind sigură față de persoanele din jur, să atingă doar produsele (în special fructele și legumele) pe care doresc să le achiziționeze. De asemenea, pentru a-i proteja pe cei care așteaptă la coadă, au fost instalate indicatoare pe podea în zona caselor de marcat care semnalizează distanța optimă pe care clienții trebuie să o păstreze.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall