Lăptăria cu Caimac, 3 mil euro printr-un plasament privat de obligațiuni intermediat de BT Capital Partners
Data publicarii: 05-11-2020 | EconomieCompania care deține brandul Lăptăria cu Caimac, Agroserv Măriuța SA, a încheiat recent, cu succes, un plasament de obligațiuni private care a atras suma de 3 milioane de euro. Aceste obligațiuni au scandeță în anul 2025, dobânda oferită fiind de 5,25%.
În cadrul acestui plasament privat, compania a oferit spre vânzare 20.000 de obligațiuni neconvertibile în acțiuni cu valoare minimă de 100 de euro, ofertă adresată unui număr de 150 de investitori. Fiind suprasubscris, acest plasament a fost suplimentat, suma totală ajungând la 3 milioane de euro. La dobânda amintită mai sus, acesta reprezintă și cel mai mic cost de finanțare obținut prin intermediul obligațiunilor, în anul 2020.

Obligațiunile vor fi listate pe sistemul multilateral de tranzacționare de la Bursa de Valori București, la plasament subscriind 94 de investitori atât persoane fizice cât și juridice, Lăptăria cu Caimac fiind de asemenea și primul brand din sectorul lactate care listează obligațiuni pe piața AeRO a BVB.
Prin divizia sa de investment banking și piețe de capital BT Capital Partners, Grupul Financiar Banca Transilvania a intermediat această operațiune. Aceeași divizie a BT a intermediat începând cu anul 2019 șapte emisiuni de obligațiuni corporative similare respectiv trei tranzacții de fuziuni și achiziții, în valoare totală de peste 300 milioane de euro.
“Odată cu această etapă în dezvoltarea business-ului nostru am putut vedea un interes ridicat din partea investitorilor. Încă de la deschiderea plasamentului privat, totul a mers foarte bine şi oferta a fost suprasubscrisă, iar asta nu poate decât să ne bucure. Acesta este un pas important pentru proiectele pe care vrem să le desfășurăm în perioada următoare, iar reacția primită din partea investitorilor ne face să ne gândim la posibilitatea de a creiona un drum către finanțări viitoare prin piața de capital,” spune Adrian Cocan, Manager de proiect al Lăptăriei cu Caimac.
„Ne bucurăm că am asistat cu succes Lăptăria cu Caimac în acest proces de atragere de capital, care asigură finanțarea planurilor ambițioase de dezvoltare ale companiei. Ne bucurăm, de asemenea, că am putut facilita accesul investitorilor la oportunități unice de investiții și, în ciuda acestei perioade pline de provocări, continuăm să contribuim la dezvoltarea mediului de afaceri.”, declară Daniela Secară, director general BT Capital Partners.
În cadrul acestui plasament privat, compania a oferit spre vânzare 20.000 de obligațiuni neconvertibile în acțiuni cu valoare minimă de 100 de euro, ofertă adresată unui număr de 150 de investitori. Fiind suprasubscris, acest plasament a fost suplimentat, suma totală ajungând la 3 milioane de euro. La dobânda amintită mai sus, acesta reprezintă și cel mai mic cost de finanțare obținut prin intermediul obligațiunilor, în anul 2020.

Obligațiunile vor fi listate pe sistemul multilateral de tranzacționare de la Bursa de Valori București, la plasament subscriind 94 de investitori atât persoane fizice cât și juridice, Lăptăria cu Caimac fiind de asemenea și primul brand din sectorul lactate care listează obligațiuni pe piața AeRO a BVB.
Prin divizia sa de investment banking și piețe de capital BT Capital Partners, Grupul Financiar Banca Transilvania a intermediat această operațiune. Aceeași divizie a BT a intermediat începând cu anul 2019 șapte emisiuni de obligațiuni corporative similare respectiv trei tranzacții de fuziuni și achiziții, în valoare totală de peste 300 milioane de euro.
“Odată cu această etapă în dezvoltarea business-ului nostru am putut vedea un interes ridicat din partea investitorilor. Încă de la deschiderea plasamentului privat, totul a mers foarte bine şi oferta a fost suprasubscrisă, iar asta nu poate decât să ne bucure. Acesta este un pas important pentru proiectele pe care vrem să le desfășurăm în perioada următoare, iar reacția primită din partea investitorilor ne face să ne gândim la posibilitatea de a creiona un drum către finanțări viitoare prin piața de capital,” spune Adrian Cocan, Manager de proiect al Lăptăriei cu Caimac.
„Ne bucurăm că am asistat cu succes Lăptăria cu Caimac în acest proces de atragere de capital, care asigură finanțarea planurilor ambițioase de dezvoltare ale companiei. Ne bucurăm, de asemenea, că am putut facilita accesul investitorilor la oportunități unice de investiții și, în ciuda acestei perioade pline de provocări, continuăm să contribuim la dezvoltarea mediului de afaceri.”, declară Daniela Secară, director general BT Capital Partners.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial