TransferGo numește un român la conducerea activităților sale globale de marketing
Data publicarii: Astazi, 25-01-2021 | Finante-BanciTransferGo, una dintre cele mai importante companii din domeniul transferurilor internaționale de bani, l-a numit pe Marius Nedelcu în funcția de Chief Marketing Officer, poziție din care acesta va fi responsabil de activitățile globale de marketing ale companiei.
Compania a anunțat de asemenea o creștere de 50% a fluxului de bani transferați din și către România pe parcursul anului 2020, comparativ cu anul precedent. Mai mult, transferurile cu România reprezintă nu mai puțin de 25% din totalul de bani transferați prin intermediul platformei online TransferGo la nivel global în anul 2020.
A crescut de asemenea numărul tranzacțiilor efectuate de cetățeni ai României din și înspre conturile din țara lor natală. Astfel, în anul 2020, TransferGo a înregistrat o creștere de 40% raportat la nivelul din anul 2019 al tranzacțiilor de această natură. Cele mai multe dintre acestea au fost efectuate prin intermediul aplicației mobile, România fiind și țara cu cea mai mare rată de utilizare a acesteia, cu un nivel de peste 80%. Se menține constantă în jurul valorii de 20% ponderea tranzacțiilor efectuate de români comparat cu totalul tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciilor TransferGo la nivel global.
Valoarea medie a sumelor transferate prin intermediul serviciilor TransferGo din diaspora către România se situează constant în jurul sumei de 500 de euro pe lună, potrivit datelor statistice oferite de companie, o sumă considerabilă ținând cont de faptul că salariul mediu al românilor care lucrează peste hotare este de aproximativ 2000 de euro.
„În 2020, an dificil și plin de nesiguranță pentru toată lumea, dar în mod special pentru cei care lucrează peste hotare, am încercat să fim cât mai aproape de românii plecați în străinătate și să le oferim o alternativă sigură și rapidă de a trimite de la distanță banii puși deoparte pentru cei de acasă. Aceasta se reflectă în creșterea numărului de transferuri și a valorii acestora către România, dar și în rata de adopție a aplicației mobile în rândul românilor. Suntem mândri de rezultatele obținute și privim cu ambiție și optimism spre 2021, un an al schimbării și al reușitei. În 2021 ne propunem creșterea numărului de clienți din piețele actuale, dar și expansiunea continuă pe alte piețe, iar, în noua mea calitate de Chief Marketing Officer, sunt entuziasmat să pot transpune în realitate, alături de o echipă puternică, o strategie bine conturată care să ne permită să împărtășim viziunea TransferGo la nivel global,” a afirmat Marius Nedelcu, noul Chief Marketing Officer, TransferGo.
Marius Nedelcu se află de patru ani în cadrul companiei TransferGo, timp în care a ocupat poziția de Country Manager pentru România, făcând apoi tranziția la Head of Growth la nivel global iar apoi la cea de Director of Brand and Market Expansions. În noua sa poziție, acesta va fi responsabil de creșterea rezultatelor companiei și de lansarea serviciilor pe noi piețe precum cele din Rusia sau Nigeria dar și dezvoltarea continuă pe piețele din România, Lituania, Polonia sau India.
Compania a anunțat de asemenea o creștere de 50% a fluxului de bani transferați din și către România pe parcursul anului 2020, comparativ cu anul precedent. Mai mult, transferurile cu România reprezintă nu mai puțin de 25% din totalul de bani transferați prin intermediul platformei online TransferGo la nivel global în anul 2020.
A crescut de asemenea numărul tranzacțiilor efectuate de cetățeni ai României din și înspre conturile din țara lor natală. Astfel, în anul 2020, TransferGo a înregistrat o creștere de 40% raportat la nivelul din anul 2019 al tranzacțiilor de această natură. Cele mai multe dintre acestea au fost efectuate prin intermediul aplicației mobile, România fiind și țara cu cea mai mare rată de utilizare a acesteia, cu un nivel de peste 80%. Se menține constantă în jurul valorii de 20% ponderea tranzacțiilor efectuate de români comparat cu totalul tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciilor TransferGo la nivel global.
Valoarea medie a sumelor transferate prin intermediul serviciilor TransferGo din diaspora către România se situează constant în jurul sumei de 500 de euro pe lună, potrivit datelor statistice oferite de companie, o sumă considerabilă ținând cont de faptul că salariul mediu al românilor care lucrează peste hotare este de aproximativ 2000 de euro.
„În 2020, an dificil și plin de nesiguranță pentru toată lumea, dar în mod special pentru cei care lucrează peste hotare, am încercat să fim cât mai aproape de românii plecați în străinătate și să le oferim o alternativă sigură și rapidă de a trimite de la distanță banii puși deoparte pentru cei de acasă. Aceasta se reflectă în creșterea numărului de transferuri și a valorii acestora către România, dar și în rata de adopție a aplicației mobile în rândul românilor. Suntem mândri de rezultatele obținute și privim cu ambiție și optimism spre 2021, un an al schimbării și al reușitei. În 2021 ne propunem creșterea numărului de clienți din piețele actuale, dar și expansiunea continuă pe alte piețe, iar, în noua mea calitate de Chief Marketing Officer, sunt entuziasmat să pot transpune în realitate, alături de o echipă puternică, o strategie bine conturată care să ne permită să împărtășim viziunea TransferGo la nivel global,” a afirmat Marius Nedelcu, noul Chief Marketing Officer, TransferGo.
Marius Nedelcu se află de patru ani în cadrul companiei TransferGo, timp în care a ocupat poziția de Country Manager pentru România, făcând apoi tranziția la Head of Growth la nivel global iar apoi la cea de Director of Brand and Market Expansions. În noua sa poziție, acesta va fi responsabil de creșterea rezultatelor companiei și de lansarea serviciilor pe noi piețe precum cele din Rusia sau Nigeria dar și dezvoltarea continuă pe piețele din România, Lituania, Polonia sau India.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall