TransferGo numește un român la conducerea activităților sale globale de marketing
Data publicarii: 25-01-2021 | Finante-BanciTransferGo, una dintre cele mai importante companii din domeniul transferurilor internaționale de bani, l-a numit pe Marius Nedelcu în funcția de Chief Marketing Officer, poziție din care acesta va fi responsabil de activitățile globale de marketing ale companiei.
Compania a anunțat de asemenea o creștere de 50% a fluxului de bani transferați din și către România pe parcursul anului 2020, comparativ cu anul precedent. Mai mult, transferurile cu România reprezintă nu mai puțin de 25% din totalul de bani transferați prin intermediul platformei online TransferGo la nivel global în anul 2020.
A crescut de asemenea numărul tranzacțiilor efectuate de cetățeni ai României din și înspre conturile din țara lor natală. Astfel, în anul 2020, TransferGo a înregistrat o creștere de 40% raportat la nivelul din anul 2019 al tranzacțiilor de această natură. Cele mai multe dintre acestea au fost efectuate prin intermediul aplicației mobile, România fiind și țara cu cea mai mare rată de utilizare a acesteia, cu un nivel de peste 80%. Se menține constantă în jurul valorii de 20% ponderea tranzacțiilor efectuate de români comparat cu totalul tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciilor TransferGo la nivel global.
Valoarea medie a sumelor transferate prin intermediul serviciilor TransferGo din diaspora către România se situează constant în jurul sumei de 500 de euro pe lună, potrivit datelor statistice oferite de companie, o sumă considerabilă ținând cont de faptul că salariul mediu al românilor care lucrează peste hotare este de aproximativ 2000 de euro.
„În 2020, an dificil și plin de nesiguranță pentru toată lumea, dar în mod special pentru cei care lucrează peste hotare, am încercat să fim cât mai aproape de românii plecați în străinătate și să le oferim o alternativă sigură și rapidă de a trimite de la distanță banii puși deoparte pentru cei de acasă. Aceasta se reflectă în creșterea numărului de transferuri și a valorii acestora către România, dar și în rata de adopție a aplicației mobile în rândul românilor. Suntem mândri de rezultatele obținute și privim cu ambiție și optimism spre 2021, un an al schimbării și al reușitei. În 2021 ne propunem creșterea numărului de clienți din piețele actuale, dar și expansiunea continuă pe alte piețe, iar, în noua mea calitate de Chief Marketing Officer, sunt entuziasmat să pot transpune în realitate, alături de o echipă puternică, o strategie bine conturată care să ne permită să împărtășim viziunea TransferGo la nivel global,” a afirmat Marius Nedelcu, noul Chief Marketing Officer, TransferGo.
Marius Nedelcu se află de patru ani în cadrul companiei TransferGo, timp în care a ocupat poziția de Country Manager pentru România, făcând apoi tranziția la Head of Growth la nivel global iar apoi la cea de Director of Brand and Market Expansions. În noua sa poziție, acesta va fi responsabil de creșterea rezultatelor companiei și de lansarea serviciilor pe noi piețe precum cele din Rusia sau Nigeria dar și dezvoltarea continuă pe piețele din România, Lituania, Polonia sau India.
Compania a anunțat de asemenea o creștere de 50% a fluxului de bani transferați din și către România pe parcursul anului 2020, comparativ cu anul precedent. Mai mult, transferurile cu România reprezintă nu mai puțin de 25% din totalul de bani transferați prin intermediul platformei online TransferGo la nivel global în anul 2020.
A crescut de asemenea numărul tranzacțiilor efectuate de cetățeni ai României din și înspre conturile din țara lor natală. Astfel, în anul 2020, TransferGo a înregistrat o creștere de 40% raportat la nivelul din anul 2019 al tranzacțiilor de această natură. Cele mai multe dintre acestea au fost efectuate prin intermediul aplicației mobile, România fiind și țara cu cea mai mare rată de utilizare a acesteia, cu un nivel de peste 80%. Se menține constantă în jurul valorii de 20% ponderea tranzacțiilor efectuate de români comparat cu totalul tranzacțiilor efectuate prin intermediul serviciilor TransferGo la nivel global.
Valoarea medie a sumelor transferate prin intermediul serviciilor TransferGo din diaspora către România se situează constant în jurul sumei de 500 de euro pe lună, potrivit datelor statistice oferite de companie, o sumă considerabilă ținând cont de faptul că salariul mediu al românilor care lucrează peste hotare este de aproximativ 2000 de euro.
„În 2020, an dificil și plin de nesiguranță pentru toată lumea, dar în mod special pentru cei care lucrează peste hotare, am încercat să fim cât mai aproape de românii plecați în străinătate și să le oferim o alternativă sigură și rapidă de a trimite de la distanță banii puși deoparte pentru cei de acasă. Aceasta se reflectă în creșterea numărului de transferuri și a valorii acestora către România, dar și în rata de adopție a aplicației mobile în rândul românilor. Suntem mândri de rezultatele obținute și privim cu ambiție și optimism spre 2021, un an al schimbării și al reușitei. În 2021 ne propunem creșterea numărului de clienți din piețele actuale, dar și expansiunea continuă pe alte piețe, iar, în noua mea calitate de Chief Marketing Officer, sunt entuziasmat să pot transpune în realitate, alături de o echipă puternică, o strategie bine conturată care să ne permită să împărtășim viziunea TransferGo la nivel global,” a afirmat Marius Nedelcu, noul Chief Marketing Officer, TransferGo.
Marius Nedelcu se află de patru ani în cadrul companiei TransferGo, timp în care a ocupat poziția de Country Manager pentru România, făcând apoi tranziția la Head of Growth la nivel global iar apoi la cea de Director of Brand and Market Expansions. În noua sa poziție, acesta va fi responsabil de creșterea rezultatelor companiei și de lansarea serviciilor pe noi piețe precum cele din Rusia sau Nigeria dar și dezvoltarea continuă pe piețele din România, Lituania, Polonia sau India.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial