238.000 de noi clienti si profit 100 milioane euro pentru Saxo Bank in 2020
Data publicarii: 02-03-2021 | EconomiePe parcursul ultimelor două exerciții financiare (2018 - 2020), Saxo Bank s-a bucurat de o creștere record de peste 230% în ceea ce privește numărul de clienți activi, potrivit ultimului raport financiar făcut public de instituție. Această creștere se traduce într-un număr de peste 238.000 de noi clienți activi, numărul total de clienți ajungând la 660.000. Potrivit raportului, activele totale ale clienților s-au încheiat la 64,3 miliarde de euro în anul 2020, în prezent acestea ajungând la un total de 67,2 miliarde de euro.
„În timp ce privim înapoi la 2020, suntem mândri că am reușit să atingem noi obiective pentru Saxo Bank, înregistrând un număr record de peste 238.000 de clienți comerciali noi. Acum vedem rezultatele deciziilor noastre strategice pentru a ne extinde relevanța pentru mai mulți oameni, în special în segmentul investitorilor - și rămânem pe deplin dedicați pentru a permite bazei noastre de clienți în creștere să își îndeplinească aspirațiile financiare și să aibă un impact”, scrie Kim Fournais, CEO și fondator al Saxo Bank.
Grupul Saxo a raportat de asemenea un profit net de peste 100 milioane euro în anul 2020, o creștere uriașă dacă raportăm aceste cifre la profitul net din anul precedent, când acesta a fost de doar 5,3 milioane de euro. Profitul net al grupului, echivalent a fost de asemenea de peste 134 milioane de euro în anul recent încheiat.
„Rezultatul financiar pentru 2020 a fost satisfăcător și e o dovadă a calității platformelor, produselor, prețurilor și serviciilor noastre - și arată că nivelul ridicat de încredere din partea bazei noastre de clienți e în creștere. Performanța noastră a fost determinată și de o combinație de factori externi, cum ar fi volatilitatea crescută pe piețele de capital și o schimbare a comportamentului clienților, precum și executarea continuă a strategiei noastre, care include investiții considerabile, pe parcursul mai multor ani, în digitalizare, infrastructură scalabilă, procese, integrarea BinckBank și o experiență îmbunătățită a clientului” a adăugat Kim Fournais.
Veniturile operaționale ale Saxo Bank s-au ridicat la 580 de milioane de euro în anul 2020. Asistăm de asemenea la o creștere semnificativă și din acest punct de vedere, de 65%, comparativ cu valorile înregistrate cu un an înainte (351 milioane de euro în 2019). EBITDA a crescut de asemenea de la 110,5 milioane de euro în 2019 la 216,7 milioane de euro în anul 2020.
„Am asistat la o schimbare seismică care a declanșat o participare mult mai mare pe piețele financiare. Am fondat Saxo Bank acum mai bine de 28 de ani și încă cred cu tărie că abilitarea investitorilor cu amănuntul este fundamental pozitivă - deoarece aceștia își asumă investițiile pentru a-și asigura un viitor financiar mai bun și, de asemenea, pentru a valorifica beneficiile creșterii compuse pe termen lung, ceea ce numai investițiile pot oferi în timp. Acest lucru vine cu o sarcină importantă pentru furnizorii de investiții: de a-și sprijini clienții - nu numai prin acordarea accesului la piețele financiare, ci și prin furnizarea de informații relevante în timp util, precum și instrumente care îi ajută pe clienți să ia decizii de investiții în cunoștință de cauză și să își gestioneze riscul” conchide Kim Fournais.
„În timp ce privim înapoi la 2020, suntem mândri că am reușit să atingem noi obiective pentru Saxo Bank, înregistrând un număr record de peste 238.000 de clienți comerciali noi. Acum vedem rezultatele deciziilor noastre strategice pentru a ne extinde relevanța pentru mai mulți oameni, în special în segmentul investitorilor - și rămânem pe deplin dedicați pentru a permite bazei noastre de clienți în creștere să își îndeplinească aspirațiile financiare și să aibă un impact”, scrie Kim Fournais, CEO și fondator al Saxo Bank.
Grupul Saxo a raportat de asemenea un profit net de peste 100 milioane euro în anul 2020, o creștere uriașă dacă raportăm aceste cifre la profitul net din anul precedent, când acesta a fost de doar 5,3 milioane de euro. Profitul net al grupului, echivalent a fost de asemenea de peste 134 milioane de euro în anul recent încheiat.
„Rezultatul financiar pentru 2020 a fost satisfăcător și e o dovadă a calității platformelor, produselor, prețurilor și serviciilor noastre - și arată că nivelul ridicat de încredere din partea bazei noastre de clienți e în creștere. Performanța noastră a fost determinată și de o combinație de factori externi, cum ar fi volatilitatea crescută pe piețele de capital și o schimbare a comportamentului clienților, precum și executarea continuă a strategiei noastre, care include investiții considerabile, pe parcursul mai multor ani, în digitalizare, infrastructură scalabilă, procese, integrarea BinckBank și o experiență îmbunătățită a clientului” a adăugat Kim Fournais.
Veniturile operaționale ale Saxo Bank s-au ridicat la 580 de milioane de euro în anul 2020. Asistăm de asemenea la o creștere semnificativă și din acest punct de vedere, de 65%, comparativ cu valorile înregistrate cu un an înainte (351 milioane de euro în 2019). EBITDA a crescut de asemenea de la 110,5 milioane de euro în 2019 la 216,7 milioane de euro în anul 2020.
„Am asistat la o schimbare seismică care a declanșat o participare mult mai mare pe piețele financiare. Am fondat Saxo Bank acum mai bine de 28 de ani și încă cred cu tărie că abilitarea investitorilor cu amănuntul este fundamental pozitivă - deoarece aceștia își asumă investițiile pentru a-și asigura un viitor financiar mai bun și, de asemenea, pentru a valorifica beneficiile creșterii compuse pe termen lung, ceea ce numai investițiile pot oferi în timp. Acest lucru vine cu o sarcină importantă pentru furnizorii de investiții: de a-și sprijini clienții - nu numai prin acordarea accesului la piețele financiare, ci și prin furnizarea de informații relevante în timp util, precum și instrumente care îi ajută pe clienți să ia decizii de investiții în cunoștință de cauză și să își gestioneze riscul” conchide Kim Fournais.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice