Concurența, sănătatea angajaților și digitalizarea printre principalele preocupări ale companiilor de producție în următoarele șase luni
Data publicarii: 08-03-2021 | HR/CarierePotrivit sondajului „Reinventing the future of manufacturing” realizat de PwC în rândul directorilor operaționali ai 585 de companii mari din opt industrii diferite din țări precum Japonia, Germania, SUA, China și Marea Britanie, principala și cea mai mare preocupare pentru companiile de producție din întreaga lume este în prezent concurența. Topul este completat de alte chestiuni importante precum sănătatea angajaților, locurile de muncă dar și digitalizarea operațiunilor.
41% dintre producătorii intervievați cu ocazia acestui sondaj au menționat amenințările concurențiale ca fiind principala preocupare în următoarele șase luni în vreme ce 35% s-au declarat îngrijorați cu privire la sănătatea angajaților lor și la locurile de muncă. 34% au menționat siguranța și sustenabilitatea iar 29% presiunea crescută a reglementărilor.
”Producătorii au investit prea încet în fabrici inteligente, lanțuri de aprovizionare digitale și comerț electronic, iar pandemia COVID-19 le-a dezvăluit punctele slabe, punând presiune pe viteza și eficiența afacerii, dar cu păstrarea calității. Pentru a ajunge la un echilibru, companiile trebuie să acorde prioritate optimizării proceselor, controlului calității, monitorizării producției în timp real, îmbunătățirii lanțului de aprovizionare și dezvoltării angajaților”, a declarat Kenneth Spiteri, Partener și Lider al Practicii de Audit, PwC România.
Din punct de vedere al digitalizării, peste două treimi din directorii de companii spun că serviciile de cloud și IOT vor fi pilonii tehnologiei în perioada imediat următoare în vreme ce jumătate din ei susțin că vor acorda prioritate automatizării proceselor în următoarele șase luni. Dintre priorități nu lipsesc sănătatea angajaților și tranziția către un nou mod de lucru, tranziție care se va axa pe trei aspecte importante: îmbunătățirea competențelor digitale, găsirea de talente și munca flexibilă, aceasta din urmă putând consta fie în telemuncă fie într-un program de lucru mai flexibil decât până acum.
Nici criza sanitară cu care ne confruntăm de mai bine de un an nu i-a afectat în mod egal pe producători. Astfel, companiile mai mici se confruntă cu provocări de natură bugetară și mari amenințări competitive în vreme ce companiile mai mari se luptă în principal cu distribuția și schimbările cererilor clienților cărora li se adresează. Pe categorii, producătorii de business to business resimt cel mai mult criza curentă mai ales în ceea ce privește siguranța și sustenabilitatea în vreme ce companiile de business to consumer suferă în principal de pe urma întreruperii afacerii, a presiunilor asupra fluxului de numerar și a reducerii cheltuielilor clienților.
41% dintre producătorii intervievați cu ocazia acestui sondaj au menționat amenințările concurențiale ca fiind principala preocupare în următoarele șase luni în vreme ce 35% s-au declarat îngrijorați cu privire la sănătatea angajaților lor și la locurile de muncă. 34% au menționat siguranța și sustenabilitatea iar 29% presiunea crescută a reglementărilor.
”Producătorii au investit prea încet în fabrici inteligente, lanțuri de aprovizionare digitale și comerț electronic, iar pandemia COVID-19 le-a dezvăluit punctele slabe, punând presiune pe viteza și eficiența afacerii, dar cu păstrarea calității. Pentru a ajunge la un echilibru, companiile trebuie să acorde prioritate optimizării proceselor, controlului calității, monitorizării producției în timp real, îmbunătățirii lanțului de aprovizionare și dezvoltării angajaților”, a declarat Kenneth Spiteri, Partener și Lider al Practicii de Audit, PwC România.
Din punct de vedere al digitalizării, peste două treimi din directorii de companii spun că serviciile de cloud și IOT vor fi pilonii tehnologiei în perioada imediat următoare în vreme ce jumătate din ei susțin că vor acorda prioritate automatizării proceselor în următoarele șase luni. Dintre priorități nu lipsesc sănătatea angajaților și tranziția către un nou mod de lucru, tranziție care se va axa pe trei aspecte importante: îmbunătățirea competențelor digitale, găsirea de talente și munca flexibilă, aceasta din urmă putând consta fie în telemuncă fie într-un program de lucru mai flexibil decât până acum.
Nici criza sanitară cu care ne confruntăm de mai bine de un an nu i-a afectat în mod egal pe producători. Astfel, companiile mai mici se confruntă cu provocări de natură bugetară și mari amenințări competitive în vreme ce companiile mai mari se luptă în principal cu distribuția și schimbările cererilor clienților cărora li se adresează. Pe categorii, producătorii de business to business resimt cel mai mult criza curentă mai ales în ceea ce privește siguranța și sustenabilitatea în vreme ce companiile de business to consumer suferă în principal de pe urma întreruperii afacerii, a presiunilor asupra fluxului de numerar și a reducerii cheltuielilor clienților.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online