BT Capital Partners a intermediat un plasament privat de actiuni prin care Laptaria cu Caimac atrage 4 milioane de euro
Data publicarii: 01-05-2021 | BursaAgroserv Măriuța SA, compania care deține brandul Lăptăria cu Caimac a încheiat cu succes un plasament privat de acțiuni în urma căruia a atras fonduri de 4 milioane de euro. Operațiunea a fost intermediată de BT Capital Partners, divizia de Investment Banking a grupului financiar Banca Transilvania, acțiunile urmând a fi listate pe Sistemul Multilateral de Tranzacționare de la Bursa de Valori București. Agroserv Măriuța a fost asistată în acest proces de listare de Schoenherr, o firmă internațională de avocatură cu activitate în România din 1996 specializată în consultanță oferită în domenii precum cel de servicii financiare, construcții, retail sau IT&C.
În cadrul acestui plasament privat de acțiuni, compania care deține brandul Lăptăria cu Caimac a oferit spre vânzare 431.020 acțiuni emise prin majorarea de capital social, cifră ce reprezintă în prezent circa 25% din totalul de acțiuni, prețul de pornire fiind cel de 45 de lei/acțiune. Oferta a fost adresată unui număr de până la 150 de investitori, brandul devenind astfel primul nume autohton din domeniul lactatelor care urmează să se listeze pe piața AeRO a BVB.
„Compania a revenit în atenția investitorilor prin acest plasament privat de acțiuni și ne-am bucurat de interesul în creștere al acestora. Totul a mers foarte bine, oferta a fost suprasubscrisă și suntem foarte mulțumiți că planurile noastre pentru viitor au fost primite cu entuziasm. Este un al doilea pas major pentru noi, după listarea de obligațiuni în iarnă,” afirmă Adrian Cocan, Manager de proiect al Lăptăriei cu Caimac.
„Povestea Lăptăriei cu Caimac pe BVB continuă şi ne bucurăm că avem oportunitatea să le fim alături pe acest drum. Dacă în noiembrie lansăm o emisiune de obligațiuni, acum a venit rândul acțiunilor, iar succesul plasamentului privat, care este cel mai mare de până acum pe piaţa de acţiuni a sistemului multilateral de tranzacţionare - SMT, ne arată că apetitul investitorilor este foarte ridicat atunci când vine vorba de investiții în afaceri locale de calitate”, declară Daniela Secară, director general, BT Capital Partners.
Fondurile obținute din listarea acțiunilor vor fi folosite în perioada imediat următoare pentru dezvoltarea fabricii și anume implementarea unui nou sistem de spălare a sticlelor și borcanelor, a unor noi sisteme de utilități sau de depozitare a ambalajelor.
„Am crescut continuu de la lansarea fabricii, am ajuns astăzi la un număr de 15 produse pe raft, iar cifrele lunare ale ambalajelor puse în piață devin extrem de importante. Construim secția de unt și brânză și mărim capacitățile de producție a acidofilelor. Economiile apărute în urma reutilizării ambalajelor vor fi foarte importante pentru profitabilitatea companiei, pentru capacitatea viitoare de a susține dezvoltarea. Ne dorim realizarea unui sistem național de recuperare și refolosire ambalaje, destinat consumatorilor. Cea mai costisitoare componentă este stația de spălare sticle și borcane, care constă într-o hală cu mai multe sectoare de depozite, dar și o cameră curată, destinată roboților și utilajelor care vor realiza spălarea și dezinfectarea ambalajelor. Impactul asupra mediului va fi unul major și acest proiect vine în completarea multor altora deja realizate, ce au implicat procese modificate pentru a reduce consumurile de apă, energie, dar și emisii de carbon. Continuăm pe drumul ambițios asumat, acela de a deveni o companie carbon neutral până în 2030.” a declarat Adrian Cocan, Manager de proiect al Lăptăriei cu Caimac.
În cadrul acestui plasament privat de acțiuni, compania care deține brandul Lăptăria cu Caimac a oferit spre vânzare 431.020 acțiuni emise prin majorarea de capital social, cifră ce reprezintă în prezent circa 25% din totalul de acțiuni, prețul de pornire fiind cel de 45 de lei/acțiune. Oferta a fost adresată unui număr de până la 150 de investitori, brandul devenind astfel primul nume autohton din domeniul lactatelor care urmează să se listeze pe piața AeRO a BVB.
„Compania a revenit în atenția investitorilor prin acest plasament privat de acțiuni și ne-am bucurat de interesul în creștere al acestora. Totul a mers foarte bine, oferta a fost suprasubscrisă și suntem foarte mulțumiți că planurile noastre pentru viitor au fost primite cu entuziasm. Este un al doilea pas major pentru noi, după listarea de obligațiuni în iarnă,” afirmă Adrian Cocan, Manager de proiect al Lăptăriei cu Caimac.
„Povestea Lăptăriei cu Caimac pe BVB continuă şi ne bucurăm că avem oportunitatea să le fim alături pe acest drum. Dacă în noiembrie lansăm o emisiune de obligațiuni, acum a venit rândul acțiunilor, iar succesul plasamentului privat, care este cel mai mare de până acum pe piaţa de acţiuni a sistemului multilateral de tranzacţionare - SMT, ne arată că apetitul investitorilor este foarte ridicat atunci când vine vorba de investiții în afaceri locale de calitate”, declară Daniela Secară, director general, BT Capital Partners.
Fondurile obținute din listarea acțiunilor vor fi folosite în perioada imediat următoare pentru dezvoltarea fabricii și anume implementarea unui nou sistem de spălare a sticlelor și borcanelor, a unor noi sisteme de utilități sau de depozitare a ambalajelor.
„Am crescut continuu de la lansarea fabricii, am ajuns astăzi la un număr de 15 produse pe raft, iar cifrele lunare ale ambalajelor puse în piață devin extrem de importante. Construim secția de unt și brânză și mărim capacitățile de producție a acidofilelor. Economiile apărute în urma reutilizării ambalajelor vor fi foarte importante pentru profitabilitatea companiei, pentru capacitatea viitoare de a susține dezvoltarea. Ne dorim realizarea unui sistem național de recuperare și refolosire ambalaje, destinat consumatorilor. Cea mai costisitoare componentă este stația de spălare sticle și borcane, care constă într-o hală cu mai multe sectoare de depozite, dar și o cameră curată, destinată roboților și utilajelor care vor realiza spălarea și dezinfectarea ambalajelor. Impactul asupra mediului va fi unul major și acest proiect vine în completarea multor altora deja realizate, ce au implicat procese modificate pentru a reduce consumurile de apă, energie, dar și emisii de carbon. Continuăm pe drumul ambițios asumat, acela de a deveni o companie carbon neutral până în 2030.” a declarat Adrian Cocan, Manager de proiect al Lăptăriei cu Caimac.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online